| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 6 月 10 日 星期六 |
唔錯=3=” |
|

今日
12:00去左補英文
放左就同呀Bo,呀葉去左團契
因為係第1次去..
so我唔識行-__________________________-"
so我企係嘉頓門口等呀Bo
等左n世= =”
終於見到佢la!
跟住咪行過去lor*
死人頭妖∼
冇去團契= =”
之後同呀Bo去左德豐食野
又行左陣西九龍
6:30就番到屋企喇!

|
| 刊登時間︰2006-06-10 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 9 日 星期五 |
......行街 |
|

今日
好大雨ar!
又黄.又紅.又黑
但係學校唔放我地走><
嗚... ...
小息仲惨
我"仆場"ar(係操場仆"親")= =”
唉
因為地下太滑
so... ..
><!
連條裙都有少少黑-___________________________-"
但係CVED堂仲唔抵
比E班win左比賽><
而FP堂就比禮物比Miss Ho&Mrs Shih@@”
放左學之後,
我同呀Bo,呀葉去左水手食野
之後我同呀Bo去左西九龍
跟住6:00p.m.就番屋企la!
今日心情唔好
又黑
唉∼*

|
| 刊登時間︰2006-06-09 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 8 日 星期四 |
......好黑呀! |
|

今日
好黑囉!
quiz又差
要抄成200字!
唉... ...
跟住又有"成炸"功課,
唉........................

|
| 刊登時間︰2006-06-08 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 7 日 星期三 |
......死IH! |
|

今日....
唉!
番學............
最尾有IH堂,
跟住好多野要交.............
所以我同呀Bo留左係學校做問卷數據先,
做到5:00先走
累呀><”*!
點知,
係學校門口遇到小娜娜同佢fd,
哈!
跟我同呀Bo去左德豐食野
食完就各自番屋企喇!

|
| 刊登時間︰2006-06-07 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 6 日 星期二 |
......冇咩特別 |
|

今日
1樣喇!
番學.放學.補習.電腦

|
| 刊登時間︰2006-06-06 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|