| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 3 月 28 日 星期二 |
唉..  |
|

唉...今日比賽臭貓喇∼!D獎比1C班拎曬><”唉...
陳xx又喊,主角啁......好彩佢最後有出場!
但係我地1D班都好彩拎到獎,yeah!

|
| 刊登時間︰2006-03-29 09:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 27 日 星期一 |
唉∼後悔已晚,後悔已晚呀>w<”∼  |
|

唉∼∼∼∼∼唉∼∼∼∼∼勁後悔/.\唉∼∼∼∼∼唉∼∼∼∼∼∼∼∼∼我今日同‘小慧慧’、‘小彤彤’&呀葉行又一城...去玩具反斗城買Art d野.o.點知.........登登登登∼見倒周麗琪(打錯唔關我事><”!)我竟然冇問佢拎簽名><”!唉...後悔已晚,後悔已晚呀!
聽日臭貓比賽喇><!me帶頭巾勁樣衰><”∼仲有梁x洪佢...唉∼

|
| 刊登時間︰2006-03-27 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 24 日 星期五 |
.. |
|

...................................

|
| 刊登時間︰2006-03-24 08:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 10 日 星期五 |
... ...又慘又嬲  |
|

......今日Maths勁悶∼w∼”
同xxx坐煩爆..
我好想:
快D調位同
快D調位
............
葉xx玩童話la(無奈)
佢...
勁禁唔倒我..
算la..
我開頭都係咁ga...
我ar
勁慘..
又話練死cat
xxx主角都唔黎..
有屁用咩....
團契仲慘..
死人Chan xx 用蟲&植物‘客’我..
嬲死我喇∼!!!
今日用1字形容:慘 ∼!!!

|
| 刊登時間︰2006-03-10 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 9 日 星期四 |
...... |
|

><今日....好慘.....
so......
無話可說........

|
| 刊登時間︰2006-03-10 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|