| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 5 月 31 日 星期三 |
...... |
|

今日朝早9:00-10:30合唱團
之後去左葉雯雯屋企"反"
之後去左西九
影埋貼紙相tim
but...........
7個人(me,呀Bo,葉雯雯,小娜娜,彤,呀妖&呀褟)1齊影......
唉,又冇位
又拎唔到我like個張.....
而且林敏敏又整嬲左我,
but算la∼*
唉∼
而夜晚就去左尖沙咀食野,
都ok la*!
貼紙相:

葉雯雯屋企:


合唱團:


|
| 刊登時間︰2006-05-31 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 29 日 星期一 |
......YeAh!  |
|

呵∼*
今日番完學之後,
去左補習.
今日林淑敏開始同我1齊補習lu@@”
Yeah∼
有人陪我,ka^^”*
但係.....
佢勁食野,
搞到我又食埋,
就破產喇><
食左大約40-50蚊><
嗚............
but算la^^”””
..........但係
我大約8:20先番到屋企..
之後做隨筆,
做到約10:00>∼<”
唉∼
本身今日派English Assessment嫁><
點知Miss Ho未改曬..冇派/∼\
聽日先派!.,,=]*


|
| 刊登時間︰2006-05-29 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 27 日 星期六 |
又見面@w@” |
|

呵.,,=]*
好耐冇寫lu∼
但係.唔緊要,今日開始再寫過^^”
今日,
我朝早Chorus,
之後同彤.葉&呀Bo(慧)食lunch∼
而12:30-2:xx補英文.........嗚
本身2:00放...點知遲左放
搞到呀彤等左我n咁耐><
sor呀∼
ka*
去咗旺角行
..最後破左產><”
終於買左惡作劇之吻喇∼
好happy>3<"

|
| 刊登時間︰2006-05-27 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六 |
......YeAh!  |
|

ka∼
今日總於番香港la>w<∼
好Happy呀∼*!
跟住.....
1:30p.m.補習.....................
ka∼
仲有..我剪o左頭髮丫,仲做埋負離子tim!
但係.......
乍左頭之後好怪ar/∼\
‘維’有平時唔乍曬la!

|
| 刊登時間︰2006-05-06 06:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 5 日 星期五 |
......歡樂谷 |
|

都係大陸........
但係去左歡樂谷‘反’,
‘反’左勁多機動遊戲...ka=.=”
跳樓機la,反黎反去ga野la.倒立之後轉ga野la.鬼屋la & other..............
人地覺得恐佈,但我唔覺lor-u-”
但係,有1樣恐佈.....................咪就係........................
鬼屋lor!
今日行到好累丫>w<”!
本身今日番香港嫁!
但係死表姐要我留低...............
搞到聽日先走得><”

|
| 刊登時間︰2006-05-06 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|