| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 6 月 15 日 星期四 |
嗚... |
|

今日
好惨ar
要清locker
嗚
重死我
點知
行行下撞到"烏雅"= =
仲要:雅雅聲咁叫= =”
擺明雅我喇>∼<”
好黑><”
跟住就補習la... ...

|
| 刊登時間︰2006-06-15 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 14 日 星期三 |
......好黑呀 |
|

今日
番學撞到梁xx&彤
嗚
放學
呀Bo留係學校
冇人陪我走
嗚
到屋企
林淑敏打左電話俾我
又話番
叫我等佢
點知15mins後打黎
話唔番
等左15mins呀!
搞錯呀!
今日超黑囉*”!!!

|
| 刊登時間︰2006-06-14 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
......IH |
|

今日
冇特別
but放學去左西九龍買糖
之後呀Bo黎左我屋企做IH
做到6:30鳴......

|
| 刊登時間︰2006-06-14 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 12 日 星期一 |
嗚... |
|

今日,
放學落雨
嗚...
3個人用1把遮
點知呀Bo原來有遮= =
so我同彤用1把遮
嗚
激嬲左呀Bo
跟住去左西九龍食野
點知撞到呀褟&呀妖= =
跟住咪去補習囉><”

|
| 刊登時間︰2006-06-12 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 11 日 星期日 |
......d功課 |
|

今日
2:00去左葉屋企@@”
我地去左惠康買完野食先上去= =
我同葉"胃食"係人都知嫁la-_________________________-"
跟住"反"左陣
4:xx先開始做功課......
7:45先番屋企*”!

|
| 刊登時間︰2006-06-11 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|