今日多功課
唔打咁多野.....
中文``條mimi都痴痴地架``
又唔講清楚要點改喎``
改完俾佢又話改錯``
數``做數-__________-
eng``派卷...超傷心
見到自己錯左好多唔應該錯既野``
pe``無無聊聊咁過左2個``
lunch``我尼d良好學生``
得閒得制``幫人畫畫``我都知我好人架喇``
va``系到畫畫...((我愛講廢話x))
放學...返屋企...
求上天保佑``IS合格``
THE END``