今日派卷. . .
個個都話好緊張``
但系我就1d都唔緊張囉``
算...唔講廢話喇...
好的``我講架喇``
真系咁想知``好喇``咁我講你知喇
中文``69 ((估唔到咁高分-v-諗住50鬆d架咋))
數``77 ((我目標系100分架嘛x))
eng``63.5 ((唔肯定...))
is未派...
不過我都唔想佢派
調位``超想喊囉``
同班kai子坐``仲要系冇女仔``
想傾下計都唔得
邊鬼個話要調位架``
THE END`