終於都到星期六喇,聽日就可以放假lu,今日都係無風無浪既日子,好快好快就到5點,o係我開開心心等放工既時候,kaka打黎話佢好唔開心呀,因為今日有個先生上上下堂走出黎話佢o個班有個學生程度唔得,要kaka即刻入去同個學生講.但係點知個學生覺得咁樣好冇面,發晒痺氣要退錢,kaka冇辦法下,就同左suki講,點知之後suki竟然o係未問清楚成件事既情況下就斷定kaka做錯,kaka梗係嬲啦,佢既情況就好似我之前咁,"啞口食黃連",其實suki成日都覺得每件事梗有個更好既解決辦法,但佢冇諗過當時既情況係點,係咪每一次都可以預知到邊一個係最好既解決辦法呢?每次都係假設一d"如果"出黎,咁有乜意思??不過算啦,我地係員工,都冇辦法架啦.......隨遇而安啦!!![]()








