karielam : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
BOBO病左!!
BOBO呢排病左呀,佢個樣好唔舒服呀,所以今晚daddy同mummy就車左bobo去睇醫生,醫生幫佢打左支針,話佢冷親呀,仲要食藥添呀!唔得,我要錫佢多d!!
仲有一件大件事呀,老公今日同我講話佢星期六要同d老細番大陸massage呀,老公陪唔到我事小呀,最緊要係我點知佢d老細會帶佢去邊架,等陣好客得濟搵個姐姐陪佢咁點呀?唉,好擔心呀......不過,我對老公都有信心既!!