呢排公司好靜呀,d時間過得勁慢呀,個鐘好似唔識行咁架,日日都係望住個鐘等放工,d生活簡直係頹廢到不得了,再加上我要努力儲$$,所以放工都係番屋企多,不過今日放工就同左ling ling& yan去食飯,我覺得好開心呀,因為同自己朋友一齊既時候,真係好舒服架,可以暢所欲言,忘記好多煩野!!
今日聽ling ling講佢番工好辛苦,好大壓力,唉,我都知佢要顧好多野架喇,有d野佢唔做就真係冇人做,但係一個人真係顧唔到咁多野架,學下放鬆d,唔好咁緊張啦...RALEX!!
今日BOBO好番好多喇!
YEAH![]()







