哈哈......終於開始有第二篇日記喇,之前成日都冇時間寫,阿茵同LingLing成日都話我整左個日記又唔寫......得喇,而家寫d野俾你哋睇,ok??
話咁怏過左銅鑼灣差唔多2星期喇,真係好唔慣呀,去到o個邊乜都唔知,好似個新人咁,每日都係返工等放工,好頹廢呀,完全冇左以前既積極,我真係好掛住以前同嘉嘉共同進退既日子呀,不過算啦,做人應該向前看
我而家只係希望儲多d錢可以快d達成我既目標,喺呢段時間,我想盡量學多啲英文呀,而家唔洗錢,我唔想到時要自己俾錢去學呀,我已經好耐冇上過堂喇,我要努力呀
......阿嘉,妳要記住我哋既目標呀,唔好三分鐘熱度呀......







