karielam : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
燒烤日>@<
今日去左哥哥屋企BBQ,有好多親朋戚友呀,本來老公唔想去架,但話晒我地都算係主人家嘛,如果唔出席既話好唔俾面姐,雖然放假係應該休息,但係我地都要孝順下d老人家嘛,何況我同老公一齊左咁耐,都未見過我d親戚,就當係應酬下啦!同媽咪佢地BBQ成日都會有好多好野食架,尤其係D海鮮呀,好好味架....熱氣D都冇所謂啦!而哥哥屋企個二隻小魔怪,佢地仲係細細粒,好好玩,PEPPER佢已經識得上落樓梯喇,不過亞TANK就仲未識,但我諗佢好快會識架喇........加油呀,亞TANK!