我的快活人生 : )
路..一直都在
只在乎你抱著甚麼心情去走過它
有甚麼人陪伴著你走過它
有沒有 積極的走過它
Smile! : )
karina_fung
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NOW PLAYING!
- 嵐ARASHI - Everything
最新文章
2010-05-03
2010-05-01
2010-04-03
2010-03-23
2010-03-18
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 139
今日人氣: 0
累積人氣: 1375
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 27 日  星期六   清涼


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


完了\ v / 開心 分類: 未分類

今日終於考埋oral喇   HAPI : )

放學同麗麗走 去左百佳買野飲....

$2一罐 咩事\ 3 / 我變水魚了.....

問左許sir IS   好彩我都唔算好差..xd

8字頭..好似入到10名內~_~

李長樂擊倒嘉敏姐了xd

番到屋企  同弟打左陣ps2

之後爸嬲佢了  弟係咁喊..

喊到我都喊埋一份~_~ 心痛!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
話說星期六華上我家了  : )

很久沒上來了\ 3 /  多d上黎嘆冷氣嘛xddd

希望我幫到你啦/ v \ 聽日maths 加油!!

唔好令我失望xd 特別係三角比!!

暑假有太多活動喇我地 *v*  好期待!!!

 



2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


很開心-3-! 開心 分類: 未分類

Leex3

我愛死你了

琴晚開始就好情緒高漲

因為莉莉都喜 向井理呀xd~~

好開心

好想睇個套新劇 快d出 !! 我諗聽日應該有.0.

我仲有好多好多劇未睇 點算

 睇innocent love 丫XD 

唔知你睇左未-3-

好開心好開心好HIGH =V=

leeleelee我愛死你了  慢慢交流xd

 



完了! 愉快 分類: 未分類

快考完! 只差CL 同 中文oral !

心情輕鬆 ; ) 

信心一般  但我對眼袋黑了n倍了 

救我=     =

電話爆分鐘...我都未算最勁...

賢 ~_~  ...... 好慘! 最衰都係我 -_-   同你傾得最多?

唔想停課.... 因為我地剩低既日子唔多..

停埋課既話..冇埋..../ _ \

不過總覺得好像在這段考試的日子裡

好多野都變得好快咁既.... 唔知點解..

唔諗咁多喇都係 = ]

好好地過埋去 !! : )

今日放學來個即慶節目 不錯嘛XD

實在太即慶  我一完即跑去搭車... 唔洗10分鐘我到左車站-_-..

一落車  平時最快要5分鐘 先到留下  今次勁快- . -

媽咪都話我好快 xd 抵錫嗎 : P

因為實在太驚嚇了=     = 萬一叫我聽電話那怎麼辦

翠儀多謝你幫我比埋 ; ) 星期一還番XD

------------------------------------------------------(我是分隔線 ._. )--------------------------------------------------------------------

last friend 就快比我睇哂  不錯-v-(太遲睇-3-)

家有六子.....向井理呀 *v*!! 又是帥哥 XD!!!! >V<

the quiz show  ,,, sho 君! 慘慘~_~

好多好多我都未睇哂 -v- 考完試放暑假我就爽了!! 嘿嘿

等我喔>口<!!!!!



2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


可怕 分類: 未分類

人    可怕的一面?

人 總會有私心  有的會在於物質上  有的更會在於心理上

或許有些男的青少年  會認為有一位女朋友可以向身邊的朋友炫耀

愛情  真的是這樣的意思嗎? 不是的

如果你認為是拿來炫耀的話 那你就沒資格去談論有關愛情的所有

你當對方是甚麼? 對方為你付出了時間 你可有重視過? 對方為你流淚  你可有關心過?

我想你大概只會認為最可憐 受害者是永遠是自己吧

我認為這些人的心靈應該是很空虛的呢   真 可 憐!

要求身邊的人都可憐自己  陪伴自己 支持自己

甚至不擇手段想出一個又一個的謊言欺騙想信你的人 

沒錯 她們現在是相信你  但真相總會有一天被揭發

或者去冤枉一直支持你 相信你 的朋友  他們是真心的跟你相處

可以你呢? 你把他們當成甚麼了?

利用工具?  作為青少年的你那麼快便有這種想法

真是可怕得要緊呢

「千金易得 知己難求」, 「珍惜眼前人」這兩句說話我相信很多人已經聽過很多遍

但無奈總會有些人不明白當中的道理呢  真是諷刺!

曾經  有知己在身邊  有關心你的人在你身邊  你沒有珍惜

而是利用謊言 去換來一班人來支持 信任

或者偽裝自己  在別人面前一種模樣  背後  卻是一種模樣

難道這些人不會覺得辛苦的嗎? 也許這已是他們真正的一面

但他們是真心的是成為你的知己嗎? 他們大概是可憐你而已

如果認為這樣多了一班朋友比知己還要重要的話

我也沒辦法再說甚麼  在我的角度來說只是一種膚淺的行為

希望這些人終有一天會有改變吧

 <完>