我的快活人生 : )
路..一直都在
只在乎你抱著甚麼心情去走過它
有甚麼人陪伴著你走過它
有沒有 積極的走過它
Smile! : )
karina_fung
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NOW PLAYING!
- 嵐ARASHI - Everything
最新文章
2010-05-03
2010-05-01
2010-04-03
2010-03-23
2010-03-18
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 139
今日人氣: 0
累積人氣: 1377
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


畢業禮.0. 開心 分類: 未分類

今日畢業禮要番學校choir 

遲左出門口/ " \ !! 遲到了-3-

break 既時候... 我地... 我地受到attack

12點45放lunch *v*  同紫君搵達既時候 嚇親.. 認唔住cam cam!! ..man 左好多~v~

你咁著會好睇好多xd!

同達 . 卓 . 君 一陣食 , 去嘩鬼

cam cam 超恐怖... 食超多.. 仲諗住食雪糕..傻左!

番去個陣  望下d人打波..一望就見到有個人勁熟口面  李長樂呀xdd

傾左一陣  番去學校  遲左-_-  

繼續唱唱唱 hea hea hea

點解好似好多break 咁既?? 我勁飲水阿咩事-0-

last rehersal 完左  同莉莉 去搵 d miss 呀sir -3-

miss chiu 隻眼好型  好閃-____-   miss wong 件袍勁長..身高關係xd?!

miss kong 唔洗講梗係勁索啦XD!!  許sir...好似..矮左...(汗

miss lau 冇著袍  唔係話著綠色咩??

開始畢業禮  想唱個首歌冇唱到/ _ \

因為遲左入場.. 哼!

早左成個鐘放.0.  走左打比卓卓  再搵cam cam

我地見到隻勁長腳既狗狗  好恐怖 -口-

齊人之後去嘉城行行行  再去千色行行行

撞到熙.0.   你cam 了..比達cam 了=    ="

一齊食薯波 xd 塊菜大到好難食....

繼續行行行   之後係b仔  

我冇痴線xd 

食完去青春無限玩籃波 .0. 我拎個頭"哼" 呀xd 5678 -______-

有個人好恐怖..

無啦啦話"咦 黎玩呀 halo! 走喇?bye bye"

之後cam cam 玩個沙包個陣佢又勁話
"好勁wor! 好大力wor!! wow!!"

嚇親我了... 驚驚/ " \

玩完行左一陣...佢地送我搭車.3.

我拎左張學生證當八達通.......救命xd

我地鬥邊個最快番到屋企   因為君一定係最快所以取消資格 .囧

達第1 卓卓第2 我第尾\ 3 /

我因為要買糖水比細佬食所以遲之嘛XD!! 嘖嘖~

好累!



2009 年 5 月 18 日  星期一   晴天


對不起 鬱悶 分類: 未分類

一千個對不起

一萬個對不起!!!

請原諒我 / 口 \

--------------------------------------------------------------

現在的我  決不會再想任何東西!

只要專心在於 臨近的考試 

我不要聽任何東西!!!!!!

我要努力!!!

 

 

 

我打從心底開始害怕你



2009 年 5 月 17 日  星期日   陰天


不能回首的日子讓人痛哭 鬱悶 分類: 未分類

今日一早起身..10點7出門同華出街

對唔住 / " \ 下次我地約早d

之後我地本身諗住去機鋪..但係一踏入個門口..

我突然淆底唔敢入.... 我驚驚~"~

之後去食吉野家..點知我唔夠時間//食唔到T口T

對唔住哇.. 我好內疚~_~ 好難得就到時間出黎去街嘛..

番到屋企.....休息左一陣補數.0.

辛苦你了  山長水遠入黎!! 我會努力 : )

之後一直對住部電腦~_~ 好悶...

同賢MSN..

好晏先食飯/  '' \

食完呆.. 之後繼續同賢msn

因為細佬訓左..中途去左打機...

番番房  繼續同賢傾  不過係SMS=   =

我今日差唔多全日都係同佢傾計 .. (汗

爸突然話聽日去BBQ  講真我唔想去.. 我諗我地成家都冇人想去

但無奈已經預左我地個份  加上我呢排唔舒服 又要默書  我可以唔去

我聽日會好悶~_~  

我已經決定唔會食野  我懶得煮!   

BI BI 與我同在~V~ 

---------------------------------------------------------------------------------

「不能回首的日子讓人痛哭」

真的  真的會讓人痛哭

其實  究竟我抱著甚麼的心情過每一天?

 



2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


我不要! 傷心 分類: 未分類

今日...

數學test..爽了一次XD 100分a_a+

miss wong話我地drama比2d好..

許sir又係話我地比2d好...

miss chiu話我地 雖敗猶榮  佢仲話我地係教咁多班最流暢既一班

今次真係輸都輸得好睇...

雖然口頭上就話..唔緊要啦  至在參與姐.. 但其實係有唔忿氣....

有好多人都話2d係勝在script夠長..我好想睇下佢地演一次.. 好想知佢地贏d咩..咁我輸都輸得心服口服!

不過講真..雖然輸左場drama , 但我地贏左個美好既回憶   我地每次既綀習都係笑住黎  笑住走

中途唔洗講啦.. 快樂既事多多都數唔哂  

我最記得係上台之前一齊嗌番聲2A  呢個場面係我最感動  最衰冇人影相! 

呢兩年  最團結既係今次  連上年既朗誦都唔夠團結!

你睇..連我地班"最有型"既子龍同學都放低佢既靚仔形象去跳舞..

一上到台  講真  真係好享受!

距離考試仲有25唔日  1個月都唔夠 

各位同學死期就快降臨  係時候要努力溫習了!

大家為了能夠繼續升a班  努力阿\ 口 /

愈黎愈接近last day   我真係真係真係好唔捨得你地!!



2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天


奇怪了 鬱悶 分類: 未分類

今日DRAMA  大家都好努力  好開心  大家都好團結!! 為呢一次既DRAMA 都付出時間去綀

但最後卻得到第2名 .. 還有BEST SCRIPT ..不過...有點兒那個..

BY THE WAY~   只在參與的過程: )

但真的想看2D的那一場呢...

我現在發現我這幾天睡醒後我的眼都很腫...從來未試過這樣除了我晚上自己一個哭的時候

難道我又發夢哭了!?  已經不是第一次了 ...

討厭的夢遊症呢.........

等消腫後才出門   差點遲到....

今天著了 豆的姐姐的褲  竟然岩著..(汗

之後YANKIE借了BOOT  蠻型的XD?!

今天很多老師也很好呢  MISS WASEMAN 主動給我們綀DRAMA

MISS WONG 也給我們綀

許SIR 也給我們綀 但係我地冇綀.. 超好人 : )!!!!

之後換衫..覺得自己有點怪~口~ 

放學後趕去CHOIR .. 真的想畢業禮那一日能出席阿

甄甄為我祈禱XD!!!

之後番班房..玩左一陣..勁唱!!   番屋企!

最後忍不住睡覺了.. 卓卓這次到我睡了~~~

---------------------------------------------------------------------------------

很快就完結F.2了  不想這麼快就過呢..

到時候便要分班  大家都分散了 ....

我想.. 到時不可能再有現在班房的歡笑聲!

綀drama 的時候真係好開心的.. 係我有史以黎班際比賽綀習最開心既一次!!

多謝你地比我呢個咁好既回憶 ; )

好怕LAST DAY 我會喊!! 我真係好唔捨得你地 -3- 因為你地都係我既BABY *V* (除了某些人啦....)

 ---------------------------------------------------------------

我親愛的華華 xd  我好想快d搵日得閒同你去街街T^T

好耐冇同你去食野喇~~ 去多次濕仔啦XD!!

個個動感飛船好玩呀xddddd