今日畢業禮要番學校choir
遲左出門口/ " \ !! 遲到了-3-
break 既時候... 我地... 我地受到attack 
12點45放lunch *v* 同紫君搵達既時候 嚇親.. 認唔住cam cam!! ..man 左好多~v~
你咁著會好睇好多xd!
同達 . 卓 . 君 一陣食 , 去嘩鬼
cam cam 超恐怖... 食超多.. 仲諗住食雪糕..傻左! 
番去個陣 望下d人打波..一望就見到有個人勁熟口面 李長樂呀xdd
傾左一陣 番去學校 遲左-_-
繼續唱唱唱 hea hea hea
點解好似好多break 咁既?? 我勁飲水阿咩事-0-
last rehersal 完左 同莉莉 去搵 d miss 呀sir -3-
miss chiu 隻眼好型 好閃-____- miss wong 件袍勁長..身高關係xd?!
miss kong 唔洗講梗係勁索啦XD!! 許sir...好似..矮左...(汗
miss lau 冇著袍 唔係話著綠色咩??
開始畢業禮 想唱個首歌冇唱到/ _ \
因為遲左入場.. 哼!
早左成個鐘放.0. 走左打比卓卓 再搵cam cam
我地見到隻勁長腳既狗狗 好恐怖 -口-
齊人之後去嘉城行行行 再去千色行行行
撞到熙.0. 你cam 了..比達cam 了= ="
一齊食薯波 xd 塊菜大到好難食....
繼續行行行 之後係b仔
我冇痴線xd
食完去青春無限玩籃波 .0. 我拎個頭"哼" 呀xd 5678 -______-
有個人好恐怖..
無啦啦話"咦 黎玩呀 halo! 走喇?bye bye"
之後cam cam 玩個沙包個陣佢又勁話
"好勁wor! 好大力wor!! wow!!"
嚇親我了... 驚驚/ " \
玩完行左一陣...佢地送我搭車.3.
我拎左張學生證當八達通.......救命xd
我地鬥邊個最快番到屋企 因為君一定係最快所以取消資格 .囧
達第1 卓卓第2 我第尾\ 3 /
我因為要買糖水比細佬食所以遲之嘛XD!! 嘖嘖~
好累! 
|