我的快活人生 : )
路..一直都在
只在乎你抱著甚麼心情去走過它
有甚麼人陪伴著你走過它
有沒有 積極的走過它
Smile! : )
karina_fung
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NOW PLAYING!
- 嵐ARASHI - Everything
最新文章
2010-05-03
2010-05-01
2010-04-03
2010-03-23
2010-03-18
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 139
今日人氣: 1
累積人氣: 1380
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 11 日  星期四   晴天


完成了 愉快 分類: 未分類

今天終於解開了心中的不安 ; )

賢  多謝你\ 3 /!!

我真係好唔鐘意佢呢樣野  .. 

你教我可以點唔對佢反感=    =

我真係好明白你呢種比人屈既感覺 

你快d搵個位比我做啦xd



2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


救命 呆滯 分類: 未分類

呢幾晚都處於夜訓狀態 我感覺得就快又病

呢家係01:18 我已經暈暈地-_-....

但我要喪溫~_~ !!

我已經唔知講咩 好

我的能量補充劑 ._.!!

(好白-3-)

(好靚呀你XD 乖乖!!)



2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


對唔住呢 鬱悶 分類: 未分類

琴晚訓教.. 又來了? 唔好再對我做呢d事好唔好..

喊了! 今朝眼微腫了  很討厭。

番到學校  還書給miss chan 

課室    沒事阿

 一直都嘻嘻哈哈 的過  因為我實在不想在班中哭! 因為剩下的日子不多了 開心的過更好阿

放學的時候  紹淇看到了我的簿  糟了?..!

他們不斷的傳來傳去阿...這本簿對我來說很重要的!

他們揭到一頁有寫的  看了也不要緊...為什麼要大聲讀出來呢?

雖然這句說話在你們眼中認為是很平常到不得了既事!  但係我心中係好緊要..

我當時懷住d咩心情寫  因為點解而寫...不只是紙上寫的原因咁簡單!

幸好只是這一頁..其他有寫字的你們都看不到 ..... 如果其他的你們都讀出來  我不知我要哭多久! 

雖然白痴  被你們說冇腦  傻 的我  但我也有脆弱的一面 也有不想人知道的秘密阿!!

對不起  我不是想發你們的脾氣.. 但好像我是第一次向你們發脾氣? 總之抱歉了..!!

對不起  最後我還是忍不住在你們3個的面前哭了  原諒我阿..!我真是不想的..!!

很感謝卓卓 蓓蓓 安慰我   很感謝翠儀開解我

你知道嘛   你可是在班中唯一最清楚我的人阿 

雖然在班上你偶然會欺負我.. 但是我信任的一位!

很感謝你 : )  你說: 不開心的事暫時拋開吧 "想哭就即管哭出來阿"

"想哭就哭出來吧  不要鬱係心裡! " "為什麼要逞強! 哭是平常的事呀!"

這些說話  很多人也對我說過呢  

但..我就是不想在你們面前哭..    我不想 想起以前的事

不想 想起以前那討厭的自己 

其實我也想有人可給我依靠哦!  我想這人只有我媽媽才能做到 。

我也很想有人可以跟我說"我把快樂全都交給你 而你的擔憂讓我來幫你承擔吧" 

往往在你們的面前我不會哭的  但當只剩下我一人的時候

那討厭的我的一面就會不其然的出來阿... .. : (

 

對不起!!

 



2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


2A 我愛你們!! 愉快 分類: 未分類

今天好累.. 琴晚同賢sms 到兩點幾... 你個早抖未sd到我已經訓著左-_-!!

番到學校 好眼訓阿~0~!!!

is test...合格!!  我冇肥已經好好彩/ " \

好驚geog 我覺得有70%死硬  ...!! 嗚嗚  快d搵人幫我補習..!!(其實係我唔夠時間做-_-+)

CHIN 繼續debate  寫寫寫 

620 好meng .0.  驚!

DT -- 兩位老師今次比分緊左  氣氛冇咁好-__-!! 
         覺得佢勁針對邊個邊個同邊個xd

影相前都要補maths -3- 唔緊要 我最愛的!

影相 好正XD  好好玩!

 

 
(正經版-_-+)


(扮Q呀救命xdd)


(1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 xd !!)

 
(一家人呀xd!! )


(你班衰野 xd 本身諗住同翠儀影 成班衝過黎整我XD!!)



千手觀音!! XD 傻子一班呀XDDDD

 

2A 我愛你們!! 



2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天


好累阿! 不安 分類: 未分類

今日跑9分鐘..

我身體差左!? 跑完頭暈 又頭痛... 之後耳仔入面好痛..!!痛足成日! 耳水不平衡..?

我唔想咁多病痛/口\!!

今日同軒放學個陣去左訪問miss chan , 好正呀XD

問:有冇男朋友呀?
答:嗯..OK啦OK啦
問:咁姐係有冇阿..?
答:OK啦OK啦!
問:咁姐係有啦!!
答:嗯嗯 , OK啦XD
----------------------------------
問:你平時會去咩地方?
答:去銅鑼灣多,去陪FD行街同放狗
問:你有養狗架?
答:唔係呀,係我FD有養我陪佢囉,不過我都鐘意養狗既
問:鐘意養咩品種?
答:八哥(笑) 因為個樣夠蠢XD!

(問題來了,幹嘛住荃灣但要同銅鑼灣陪人行街+放狗呢? 擬似男友XD!!)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

番到屋企...w595冇哂貨喇/ 口\

變得好矛盾,要換邊部好呢? w705 ? w760i?

我決定要w705-_-+

多謝賢既意見  仲有 亞 既指點阿XD!! 

好耐冇同亞傾計-v- 努力番工阿 雙重性格XD

我請你食粽xd!!

很累~v~ 很想睡..!!

溫得好少書..掛住傾msn 同傾debate d 野~0~