寫日記 我要改野 登入囉
暱稱: 小麗-v-"
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...
* 朋友仔 *

尚無任何好友

EXAM

2006 年 1 月 12 日  星期四

EXAM EXAM EXAM!!

朝早番到學校溫唔夠一陣書就要落排隊,,鬼叫自己返得遲麼-0-最僧就係企操場,,食哂d風wo

又唔知落去做乜..番到3c班房,,得番一個字就開考喇!有冇搞錯牙><"溫唔夠一陣就考試!!

份中文卷既第1part我已經唔係好識喇,,最弱就係文言文= =閱讀理解都ok,,唔太難..

shit! 詞解果度唔記得一個點解...咁就冇左分分喇!激死我哇..最鍾意既係課文問答牙!

都ok啦XDD""不過有一題我答到好白痴-0-題目係得有咩性格特徵...

而我就亂答話佢冇機心,,用最真既一面黎交朋友;又好誠實,,唔呃人,,連自己既畏忌都講俾人知。

明明係負面都俾我寫成正面..真陰公T_T  考完之後又要俾CHANCHAN留低= =

EXAM都唔放我地,,仲要改文...我幾驚我篇文低分,,拉低哂EXAM牙..不過都好彩!

雖然唔算高又唔算低,,有70分囉..算係咁架喇!!俾佢留左2粒鍾先放人走..仲要唔識改先衰..

我個胃都好痛喇-V-咪同葉C去小食部食麵麵囉,,吉吉冇啦啦走埋黎WO,,陪我地都幾耐下..

之後我同MISS NG求婚,,我頂佢丫..求得3分..明明仲有5分可以求架!!又話我呢樣果樣.

XXYYZZZZZ!!!本來我個MATHS QUIZ有98分,,而家得93分...都係多得MISS NG囉!

算...我忍佢- - 1點幾我就番屋企,,想溫書架...但係仲未溫= =

諗住世史實死...但我都係玩電腦-W-*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 65 | »

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930