EXAM EXAM EXAM!!
朝早番到學校溫唔夠一陣書就要落排隊,,鬼叫自己返得遲麼-0-最僧就係企操場,,食哂d風wo
又唔知落去做乜..番到3c班房,,得番一個字就開考喇!有冇搞錯牙><"溫唔夠一陣就考試!!
份中文卷既第1part我已經唔係好識喇,,最弱就係文言文= =閱讀理解都ok,,唔太難..
shit! 詞解果度唔記得一個點解...咁就冇左分分喇!激死我哇..最鍾意既係課文問答牙!
都ok啦XDD""不過有一題我答到好白痴-0-題目係得有咩性格特徵...
而我就亂答話佢冇機心,,用最真既一面黎交朋友;又好誠實,,唔呃人,,連自己既畏忌都講俾人知。
明明係負面都俾我寫成正面..真陰公T_T 考完之後又要俾CHANCHAN留低= =
EXAM都唔放我地,,仲要改文...我幾驚我篇文低分,,拉低哂EXAM牙..不過都好彩!
雖然唔算高又唔算低,,有70分囉..算係咁架喇!!俾佢留左2粒鍾先放人走..仲要唔識改先衰..
我個胃都好痛喇-V-咪同葉C去小食部食麵麵囉,,吉吉冇啦啦走埋黎WO,,陪我地都幾耐下..
之後我同MISS NG求婚,,我頂佢丫..求得3分..明明仲有5分可以求架!!又話我呢樣果樣.
XXYYZZZZZ!!!本來我個MATHS QUIZ有98分,,而家得93分...都係多得MISS NG囉!
算...我忍佢- - 1點幾我就番屋企,,想溫書架...但係仲未溫= =
諗住世史實死...但我都係玩電腦-W-*
|