kathy's blog

2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


好睇的一公升眼淚 分類: 未分類

睇晒一公升眼淚喇..好好睇..不過禾矛乜點喊過..

反而女王的教室喊得仲多..真係唔知禾自己係咪冷血..

不過睇下電視播會唔會喊啦,,卡~..

------------------------------------------------------------------

哎唷~~香草都25lv咯~..巧快呢~..呢排矛乜心機玩3a..

11月咯~..溫書的日子到了..快統測的呢~唉~..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

見到其他日記子既版面都巧令令/..點整架-.-



« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 41 | »