kathy's blog

2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


不俗不俗.. 分類: 未分類

終於整得令少少,,幾好丫,,個板子~..

唔理了..不過,,仍說一句..有冇人比碟入面張咭我呢..

18號快到架喇..唉



« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 41 | »