kathy's blog

2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天


超愛杰倫!!!!!!! 分類: 未分類

最衰冇頭位啦..又要番學..幾想唔番學..

就算番呀,都比我番第一個時段啦..

如果唔係咪可以前d囉..杰倫簽到5點幾..

簽晒先坎,,好好人呀..不過全場係度睇電視...

勁狗呀d人..都唔知點安排既..個台同個欄杆位差咁q遠..不過好好彩,杰倫上左前排果個台..

比我地影-3-..不過呢,,kai到..唉,有條高佬..係正前面..咁q高仲要吉高隻死人腳..

幾想打爆佢呀..又自言自言..又話咩..戇尻架...,,d人真係搞笑..

kai到佢咁..又郁身郁世..跟住個場播緊杰倫d  mv丫嘛..跟住聽到本草綱目果陣又扮晒rap咁

隻手k到爆,,舉起拇指,食指同中指..郁黎郁去..

跟住仲要d肥婆擺到明係黎陪人顛既..又係度塞q住晒..

講番杰倫..^v^好愛佢呀~佢彈琴喎,好冧呀..

不過最衰前面成排果d機係度啦..狗到死..姐q住晒喎..

到我地埋到去果陣..都好少人下..後面仲有一班仔到..

上到個台到,,見到佢個靚仔樣..呆晒..已經好近..

勁靚仔..佢對眼好電人呀..不過聽唔到佢講野..

簽完上2樓望佢..但隔離個女人又姐住晒

最後..都好開心架喇!!!!!!!!!!!!!!!見到佢算好..

算啦,個死人qooza乜都限住晒,唔po相,,



« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 41 | »