kathy's blog

2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


2006-11-10 分類: 未分類

好彩聽日唔洗8點起身..比人逼先話去姐..自己去果d就笨啦~/..

18號..又是等待他的到來呢~~..我諗過了..真係唔番學好過..好過冇左個機會去嘛*//

13號又test囉~..唉..唔想打喇~



« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 41 | »