GOT!!!點解整唔掂個日記的..
真悲哀///18號..禾要係呢個幾禮拜同家姐去旺kok--
他黎了..呵~旺kok有得就咁買pass-.-~試野
今日番學..撞車呢..見到巴士屎忽果度係咁嘖d野出黎..有個同學仲遲d添..好似話..
-3-++''又一星期了..哎唷~時間真快過呢..0v0星期一就form test了..又測..數學啊..
還有英文呢..真煩..唉~溫書時間-.-唔想你到呀..仲有聽日呀..唔知點呀..又補習了,,
好彩今日唔洗練田徑..因為留堂呢..不過就,,唉..好似-.-個日記唔多令..整過~
|