kathy's blog

2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


巧開心~ 分類: 未分類

-v-''又一星期了..今天又上學..感覺像沒有放過假的一樣..0_0

18號..禾正等待你的到來++]]jay*

卡卡~,,唔用書面語呢~..無聊中..

整到個日記令令地的樣子..哈,.,你地覺得怎麼樣~

每日打的日記只是短短的呢~//太無聊..

完=.=



« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 41 | »