一定要公開啦~-3-''星期6本身諗住問個媽18號唔番得唔得~佢話唔得ma~我就喊左出黎.,.超..而家家姐都有計策喇
番學咪番學。佢呀..乜都唔比既~個個禮拜都成隻守門狗咁..個個禮拜都陪個老母...我都考埋聽日就冇囉..家姐同老豆
都曉飛啦..有毛有翼啦,我就個個禮拜拎結他比家姐,,以前d同學約我..都推左人地..仲話,,呀媽實唔比既,唔去喇,,
媽,你睇我幾知你心丫..我諗下次冇人再約我出街添啦,,你咁嚴,,洗唔洗做全港第一既乖乖女呀..,都唔知有邊個老母又係
咁嚴,痴9線,咁乖把撚呀?又話喎,,呀媽要求你d野有冇做到丫,仲係度要求我,,kai架...我要求媽d野呀..佢一樣都冇應成
過呢,..次次唔係冇下文就唔比,人地約我出街有邊次去得成呀,,唔該你地拎你老母同我老母比較下啦~-v-['
有冇我個老母咁衰呀,,
有d無奈..而家係即刻轉左口面,,我係張琴日d感覺打番出黎..
聽日又試勁玩lu..考完la ma..卡''
下個禮拜我試下同人出街,,想同我出街既人,,你有20%希望好喇,,一陣個死老母--'唔比就冇啦~唉唷!
|