kathy's blog

2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天


好慘呀,, 分類: 未分類

今日開放日呀..仲諗住見面成功,,

總之唔好約你黎啦,,我知你唔想黎架,,咁無奈係度戇99咁,,

又話想去街,,-v-''我得呀,,跟住又同我講同fd去東涌,,

我眼眉愈黎愈咒喇,,我個心愈黎愈唔安樂喇,,我仲諗,,係我錯,,我推左你咁多次

你都應該推番我咁多次,,我覺得你似唔開心囉..好似想比我試下比人推既感覺,,

sorry呀,,但我今次千真萬確係可以出到黎囉,,可能你陪fd都岩,,但我覺得,,咁難得我可以出到黎,,

又咁推左,,好嘥呀,,

^v^,見到一次面,,ok啦,,你好似好高咁,,但嘥晒個機會,,

見到你仲驚驚地==,冇望真你個樣呢,,下次..講開下次,,我驚冇呀..

番到屋企有少少嬲..嬲你..做咩一定要同fd去東涌呢,今次呢個機會好少有,,

下次?我諗唔得,,機會都用盡喇..算啦,,有可能先算..怪你識到我有個咁嚴既呀媽既女仔..

機會千載難逢,,呢個人你約到佢都珍珠都冇咁真..嘥晒..



« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 41 | »