kathy's blog

2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天


今日音樂節!!! 分類: 未分類

好好聽呀,d姐姐唱得勁好聽,有d用單田唱,有d人把聲勁靚,,

跟住放學去左公園扮細路--不過衰衰咁畫左d公共設施-.-畫畫畫,,花鬼晒,,

d字勁樣衰-.-番到屋企好悶呀,冇人同我傾msn囉唔該!!

聽日就係party,,唔知著咩衫呢,,我著衫好柒的,成個乞衣的樣子呢,,

我玩野先,,哈

3a好多錢,,但未到我目標,我好想有幾百萬,人地d好多錢架,幾百萬,好善務==

唔知篇日記想點,但我玩野--



« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 41 | »