kathy's blog

2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天


仍是愛杰倫.. 分類: 未分類

我希望搵到同班同學,一樣愛杰倫的..

太電人了..佢永遠最好..諗起我d同學咁話佢..

好想打到佢地仆街..咁話佢架..我都冇咁衰啦..

 



« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 41 | »