妖,,一心諗住等今日睇花樣的耶..
點知佢冇得睇..個pps係就係話播緊花樣,,但佢個餡唔係囉唔該..
做埋d屎片..d法佬德佬果d..唉呀,,不過聽日睇都唔得呀..星期6又冇..
聽日卜左 木台呀..荷里果度..8:30..屎忽喇..咁q遲..
仲諗住今日睇唔到聽日仲有,,但點知今日根本就冇..
聽日先有..9:30前實番唔到黎啦..妖..卜咁遲..冇睇我唔知做咩出黎架..
冇睇我成世唔安樂--總之冇睇唔安樂啦..基於我太愛睇花樣喇..--