真的很悶,唉,我的老母還說“做咩呀,我有排溫呀”-.-
什麼意思,,算怎樣呢,那表示了不給我去街麼??本身諗住今日同d fd去探人呢,,
又很乖地做一下功課,,but,乖乖的我仲諗住媽要我個身體黎幫我改校裙呢,,
所以又推了人呢..仲諗緊如果要去就不如去行下街街添呢,,那就可以約雲尼哥出來呢,,
卡,你有冇驚訝呀?-#-''我係度講你唷,,講下笑姐,我知你唔會的唷
今日下晝仲數,,一分鐘==2分鐘,,看著時間的流逝唷,,
收尾出去食飯就叫出左一陣街=.=好悶呀真係,,我下個禮拜唔去街就世係假呀,,
@@今日咁悶,,下個禮拜仲比佢溫住咩,,仲同佢磨呀,,拿拿聲喇..
屁啦,,我都係要著令d見你-3-..我唔夠令都唔敢見你唷,,
|