kathy's blog

2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


2006-11-13 分類: 未分類

卡..而家就係等18號黎..yeah!!今日又對某人識佢多左-.-kiki~~

好想搵人邊個係中意周杰倫+v+"//同我一齊去,,

哇~一公升眼淚好好睇-.-歌又好好聽....

無聊添~



« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 41 | »