kathy's blog

2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


2006-10-31 分類: 未分類

正八婆也~今日放學搭巴士果陣廿~..5號話巴士上層有條小學凡婆串佢廿

小學生八婆話:上黎丫,上黎坐丫~..

跟住5號咪話番比我地聽囉..哇~真賤呀..

真係估唔到又一宗小學生串中學生事件..

不過今次又唔係好大件事..之後我好快落車..唔知咩事喇~..聽日問問佢地啦~

又打功課上網-.-;'



« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »