正八婆也~今日放學搭巴士果陣廿~..5號話巴士上層有條小學凡婆串佢廿
小學生八婆話:上黎丫,上黎坐丫~..
跟住5號咪話番比我地聽囉..哇~真賤呀..
真係估唔到又一宗小學生串中學生事件..
不過今次又唔係好大件事..之後我好快落車..唔知咩事喇~..聽日問問佢地啦~
又打功課上網-.-;'