kathy's blog

2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


有人比咭禾就巧.. 分類: 未分類

你地係咪睇架-.-如果你地有周杰倫第2版碟既同我講啦~

如果入面有入場咭你又唔去既你比咭我啦..

最好有2張啦.-.-18號就係喇..禾時間矛多喇..

你地有碟而唔去既比禾啦巧矛廿~..做下巧心啦~



« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »