kathy's blog

2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


2006-10-14 分類: 未分類

哇~好快就20lv喇-3-''']]不過20lv好多人..

好多人都係20lv..我要草下錢先..再升21lv

^~^對我黎講20lv前都係低lv..20後都高..

唉..得番4千幾..點升..我落後左..

人地玩幾個月就廿幾lv..我玩左2年有多喇..都仲係16lv..

所以今個禮拜我努力....升到20lv..再草錢..

我比kelly高lv..但係由17lv開始..我從未享受過每1級既慢慢升樂趣-3-'''

成日一有9千以下就勁升..到20lv..暫時如我所願啦~~..

草好錢..我要又試勁升..享受唔到慢慢升既樂趣唔緊要..

至緊要高lv..我目標暫時係26lv..仲有6lv..

舞舞話升一級最少6千蚊..但我話係睇exp最多係幾..

月多月要用多d既錢..一路升上去就一路要用多d既錢..

我唔草唔得架..-3-'''



« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »