kathy's blog

2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


好lun悶 分類: 未分類

又比屋企人溫係屋企了,,,,不過好彩琴日去左旺中姐,,

咪個個禮拜6日都咁lun悶,,好彩姐,,忍多,,1個禮拜到啦,,

9號媽都考完,..好lun想剪頭髮呀,,柒到痺==我想電曲佢,,

琴日買左d番學物真係超錯,,唉,,總之買2條褲啦,,

條褲好q令架,,淺淺地色,,型爆lor,,我買左戈條50蚊,,深色,,啡色格仔布,,都幾型

ok啦,,下個禮拜著先,,買左絲物,,都係錯,,唔好買丫嘛,,留d錢買多條褲,,唉,,月講月後悔,,

 



« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 41 | »