沒錯啊,,我變心喇--,我中意飛輪海,我愛上左佢地,,,我愛大東,,
以前呢,,我中意jay,仲擺第1,,最愛果隻==5♥=最愛--
以前 而家
jay 飛輪海 jay
♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥
所以呢,,我變心--我愛大東,亞綸,
愛得很沈淪喇,,顛得,不過我算係飛輪海一個比較失敗既粉絲,因為我對佢地一無所知,,
唔清楚,人地呀,熟晒佢地d野的唷,,--悶,,,又諗起個咀,,
家姐整到咁,細路嘛,唔夠力又要抱我,,掉左我落地耶,搞到個咀咁嘟,,孖腸咀,
火都黎,唔講,,唉呀,,地咩震呢,,搞到好多網都上唔到,,好慘呀,,最閉香港d人都feel到呢,,
唔好地震嘛,,唉,,超受阻的!!!!!!!!!!!!!!!!!快d搞定佢啦--
|