kathy's blog

2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天


對,我變心了, 分類: 未分類

沒錯啊,,我變心喇--,我中意飛輪海,我愛上左佢地,,,我愛大東,,

以前呢,,我中意jay,仲擺第1,,最愛果隻==5=最愛--
以前                                                                  而家
     jay                                                                   飛輪海                       jay
♥♥♥♥♥                                       ♥♥♥♥♥            ♥♥♥

所以呢,,我變心--我愛大東,亞綸,
愛得很沈淪喇,,顛得,不過我算係飛輪海一個比較失敗既粉絲,因為我對佢地一無所知,,
唔清楚,人地呀,熟晒佢地d野的唷,,--悶,,,又諗起個咀,,
家姐整到咁,細路嘛,唔夠力又要抱我,,掉左我落地耶,搞到個咀咁嘟,,孖腸咀,
火都黎,唔講,,唉呀,,地咩震呢,,搞到好多網都上唔到,,好慘呀,,最閉香港d人都feel到呢,,
唔好地震嘛,,唉,,超受阻的!!!!!!!!!!!!!!!!!快d搞定佢啦--



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 41 | »