kathy's blog

2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


真係當你神咁拜呀! 分類: 未分類

極之多謝你囉玲玲,多謝各位提點,我明白睇po唔一定要人回的,只要你肯睇已是對我的一種福氣,回唔回係人地既事,+上聊天室,別人已正在跟朋友說話,別人肯給我搭嗲又已是一種福氣,別人受歡迎也與我無關,小人物只做好自己本份是對的,我以後也不再開po話你地唔回po喇,

我以後都唔開po喇,咩po都唔開,就算開都睇心情,你地蝦人既,,還掂你地都唔睇啦,

好似barry話走咁,我覺得係你地逼到人咁囉,跟住人地話走個時又留人地,,

扮晒野咁話“唔好走啦”你地想擦鞋之嘛,比d tim頭人地,等人地走得開心d,

就算我開po話你地呀,你地都扮晒野咁話“唔係架我有回架”果d架啦

一d就話自己一樣冇人理,想點姐,你地跟本就係唔想睇我po,咁咪唔好po囉,

咁唔願意睇,



« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 41 | »