kathy's blog

2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


今朝番學凍到震. 分類: 未分類

係咁震,,好似d  kai婆咁,,
好凍呀--,,攰,,勁攰.,.,.,考了3科,,真好,,,
唔想溫IH..嘰喱咕嚕,,,唔明既,,,
悶爆左**po下圖先...

超可愛

 

 

 



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 41 | »