KaTiE

2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天

2009-09-29 分類: 未分類

琴晚同家姐呀哥傾計~~

原來李嘉誠係b.1學校........   (一直都以為係b.3....)

小魔女仙係真正ge文武雙全呀!!!!!簡直係柔道界ge典範!!!   (假如佢一直學,以後係奧運會唔會見到佢?!!!哈!!其實佢醫家16,17歲only~~^^)

 

今日返學~~嘩!!!!超濕!!!

IS堂~~無乜理佢......好眼訓呀!

英文堂X2~好彩呀SIR識教書~~無幾耐我都醒左啦~~~

(小息~去浸冬"姑"仙~)

MATH~~幾好~~跟得上GE~嘻嘻!!!^^

家政啦!!!!!今次佢講少左野~~~做GE時間多D~~~

但係都搞到好多野~~~

12點7,8仙放~~   (估唔到比WING講中..真係遲放)

落去買三文治+野飲~~   (D素菜..味係幾好,但係好難啃!!!)

 

PTH堂~~~還可以啦~~

epa啦~~"pardon"!!!!xd    (唔知係唔係咁串呢?!)

bk~~~o~盧sir無返~d同學個個拍手~~=.=.......

係到睇片~~~幾好~~~~放學啦!!!

係課室執野果陣,社長問我有無興趣做女pe!!!!!哈哈!!!!我無咩問題ge~~

不過唔知到最後係唔係真係我呢?!!!!            (真係做嫁話,驚會應付唔來呀!!!><")

但係都好興奮呀!!!哈哈!!!^^

落cover~~~

做功課~~~哈哈!!!今日見到文軒ge真面目啦!!!!

5點幾走人lu~~

 

今日...哈哈!!!!究竟係唔係真係我做呢?!!!!!

真係要祈禱呀!!!因為.......假如係真嫁話,我就要變啦.....

要變有交代d,有責任感,唔好咁"呢啡"......好多好多......       (願主帶領我經過!!!!)

仲有,that things 啦~~~~don't know how to face 佢呀~~~

10月2號去玩!!!!!^^

 




2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天

2009-09-28 分類: 未分類

返學LU~

今朝岩岩好趕到班車!!!呼!!!感謝主!!^^

PTH堂~佢播歌比我地聽~《路一直都在》,主唱:陳奕迅~~

幾好聽!!後來聽到 " THAT'S JUST LIFE"仙記得呢首歌原來係聽過嫁~~~

中文堂~~哈哈!!!小翠好返啦!!!!!今日返左來!!!嘻嘻!!!!感恩!!^^

(小息)

ERO!!!!!對答案~~無咩特別~

IS堂~~原來真係食多D肉,放屁都會臭D!!!!XP  ......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...