早上教會~~~
家姐,屎,我返~~
完左家姐要聽野~我就同屎去食lunch lu~~~~^^
點知食食下想去洗手間~~~=.=....
跟住行多一陣,分左手就走人~~~~~~去解決!!!
電腦無人用!!!!!仲唔係一個大ge誘惑?!!!不過,我都做完功課ge~~~~
玩陣電腦仙!!!!^^
晚上燙裙~~點知燙左一大半,仙發現呢件裙係有好多原子筆"痕"果條......T3T
我就攞去洗.....用牙膏...點知我重複做一個動作,搞到左手食指個位起左粒野,見咁核特,
攞指甲夾剪左佢~~~仙發現原來係水泡來GE!!!!!.....算啦....
今晚12點仙訓呀!!!!!!
聽日係一個新GE開始~~
CHANGE!!!!!要盡力!!!!!!!!!!
祈禱!!!!!^^
(好多痰..病病地啦...>.<")
|