好耐都無寫我既日記啦,依3個月發生咗好多事,完全唔係自己預料之中既事,都幾特別同有趣架!!!!
依排公司勁多野做,夜晚個份都無放過假,依份工仲令我識咗好多唔同既人,我而家男朋友就係其中一個.
尋日我要返全日,佢返半晏本身諗住過黎同我食lunch,點知佢話book咗時間整頭,不如改接我放工同我去食晚飯.
佢仲早到泊好車係我公司留下等我,我見到佢真係比佢嚇死,佢個頭變咗藍精靈,佢話叫個髮型師自由發揮所以搞成咁,
真係唔知好嬲定好笑.本來以為依個星期唔駛返夜晚,佢又唔駛返大陸開會,佢仲諗住比個surprise我,
諗住同我去gold coast hotel食buffet&游水,點知我突然要返工,好彩佢仲未book酒店咋,唔係佢實乍我形架.
今日佢唔得閒陪我,佢早上要帶隻狗去睇醫生,下晏佢屋企個厠所要裝修,我又今朝7:00am先訓,所以我諗住訓醒同阿欣
返上大陸行吓..... 依排公司真係好忙,Andy公司又成日都要開會,好彩佢日日都會同我msn咋,下個星期都唔知幾時先會見到佢呀.
|