今日好難得可以訓耐d...點知9點隔離屋就按門鐘,果陣咁岩我發緊夢,以為係發夢,點知聽左好耐都係咁,起身,開門...原來係搵我個妹,佢地去打流感針,點知佢仲未訓醒=="激死~要我起身開門...再訓返...但係訓唔得耐...
起身食下野,做下功課咁...之後見得閒,張台又開始亂...咁就執野喇開始..點知...一發不可收拾...勁多紙可以掉...執到兩點要返JA...
唉~今日返去...係咁比人針對...有d人見到我咁仲有d心涼tim...好過份...都唔明點解次次d死貓都總係我食ge...我冇帶record係我唔岩,係我失職,但係其他野都賴埋落我度,果個dany好過份...有好多野佢根本就唔知,就係度嘈嘈嘈...你估我唔想用多d$咩...我都想出多d貨,sale多d ga..佢地話賣唔到,係要少少少少咁生產,我都冇辦法...仲有呀...計budget係果兩條友講咁樣計ga...同埋咁計係岩囉...只係冇照原定個plan做之麻最後,佢又賴醒..我一d都唔同意佢講ge野...佢係咁話用用用...我點計都冇$淨...d貨太少...make唔到profit黎補d expenditure....成日佢就只係係度吹水...仲有...分明係晒命...晒自己間公司...極之down...仲有好多好多...不能盡錄
離開傷心地...返教會...行到去佢地就走lu...之後去power city...岐哥依舊係用好多$去打機...我最尾一蚊都冇用過...當係係果度散少少心啦...唉~
返屋企繼續執野...執到九點幾十點先攪掂...掉左好多a4紙... |