又到星期一,又要返學,不過都好,可以見下班同學仔^^,不過就有好多功課都未做,要努力喇!!!
今日五堂都唔同,幾好幾好,可以唔洗上好悶的堂,時間比較快過.
中午去左海達食飯,一路食既時候佢地一路講花名,超攪笑,笑到我地面部肌肉過份收緊,當埸好痛,救命~
放左學之後好快就走左,去左捕協做功課,之後上8課,今日講讀聖經
之後幫岐哥睇下同改下佢個speaking既講稿
之後走,去剪頭髮,又上個月想剪到依家,但無奈一路都冇$剪住,之後有$就冇時間,激死...
努力做功課~
好彩今日bs堂落堂得快,如果唔係我地組都唔知點present,
個個人都唔旭,我又好頭痛,同埋我地都討論唔到d咩出黎,如果比我地做第一題你話幾好呢
|