|||=☆ Life"=
Talk is silver,
Silence is gold.
kawai
暱稱: ┌ka偉
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-30
2006-10-10
2006-10-09
2006-10-08
2006-10-04
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ball
Bee
Hoyi
Karen Cheung
Kevin Tse
Kim Poon
Pat Chow
Phoenix
肥b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 365
留言總數: 88
今日人氣: 21
累積人氣: 28239
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 7 日  星期一   晴天


剪髮 滿足 分類: 未分類

又到星期一,又要返學,不過都好,可以見下班同學仔^^,不過就有好多功課都未做,要努力喇!!!

今日五堂都唔同,幾好幾好,可以唔洗上好悶的堂,時間比較快過.

中午去左海達食飯,一路食既時候佢地一路講花名,超攪笑,笑到我地面部肌肉過份收緊,當埸好痛,救命~

放左學之後好快就走左,去左捕協做功課,之後上8課,今日講讀聖經

之後幫岐哥睇下同改下佢個speaking既講稿

之後走,去剪頭髮,又上個月想剪到依家,但無奈一路都冇$剪住,之後有$就冇時間,激死...

努力做功課~

好彩今日bs堂落堂得快,如果唔係我地組都唔知點present,

個個人都唔旭,我又好頭痛,同埋我地都討論唔到d咩出黎,如果比我地做第一題你話幾好呢



2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天


ko∼ 開心 分類: 未分類

辛苦了兩天,終於把中化的專題介紹幹好,真的輕鬆了不少呢!

雖然報告交了,但也不等於一切都完了,遲些還要到1f班作介紹,此外還有其他的工作等著我呢!

真教人煩惱!



2005 年 10 月 27 日  星期四   晴天


學校旅行(6a) 開心 分類: 未分類

  今天是一年一度的學校旅行,這年我們跟中七(我的舊同學)一起到長洲。因為這是我第一次去長洲,所以心情也特別興奮呢!

  一大清早,便要起床準備出發及旅行用品,但是起床後,想了很久也不知道帶甚麼好,所以結果是兩手空蕩蕩的。相約了遲正欣、曾秋榕和陳慧華,七時三十分在天水圍西鐵站的七十一便利店門外等候。習慣早到的我依舊等著等著......。直到七時三十五至四十分的時候,人終於齊了。她們都拿著大包小包的東西到來,相比起兩手空空的我,明顯地成了很大的對比呢!

  上西鐵後,隨即看到了熟識的面孔──譚老師。真是巧合呢!此時我心想,你次一定不會迷路和遲到了,因為我們跟領隊老師走在一起。過了一會兒,又出現了郭老師,巧合事情像接二連三般發生。好景不常,到了南昌站,我們四人因為一些阻礙,令我們與老師們分開了,他們上了東涌線,我們則要在月台上苦苦地等下一班列車。

  當我們到達中環後,很快又見回熟識的面孔──譚老師,原來他與傅老師相約在這裡吃早餐。其後,我們發覺時間尚早,就決意四處看看,但始終是清早,店舖也還沒有營業,除了那些有受賣食品的店舖。不久,我們行經麥當勞,又遇上了很多中七的同學。

  到了碼頭,大都是我們中六班的同學(我們真的很有時間觀念呢),期後等了許久,直到九時十分左右,我們入閘,準備離開中環,往目的地──長洲進發,那時的心情真的很驚張,因為始終是第一次到長洲。在船上大家都有講有笑,樂也融融,有的談天說地,有的大吃大渴,有的在玩紙牌遊戲,有的在拍照留念,當然也有不少人在睡覺呢。

  待續



2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


sick 分類: 未分類

lee幾日都好唔精神...尤其係今日...係學校同死人係冇分別...冇啦啦今日最後果堂要去鄧兆棠到聽talk...==但係係今日先知...勁累...去到又超悶/...講創意科技...攪到我要訓覺...因為勁頭痛...眼又痛..唔訓都唔得...坐又坐得唔舒服...等左好耐先完...唉~==

之後去左北江幫手拎影印...之後補左一陣英文就去青協lu....

成長8課..~今日同浩兒上第1堂...可惜我準備得唔係咁好...所以都唔係咁好...><"對唔住...



2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天


好耐冇打 分類: 未分類

開左學幾日...但係我都未係真係去同d同學仔傾計...唔知點解會咁...可能係唔多想讀中六(係郭一葦)...唔知呢...依家lee班有好多都係識ge..因為有成10幾個係原校先上黎=="另外有d面孔比我有熟識ge感覺..有個人好似kimpoon..又係白白淨淨..傻下傻下咁..^^之後就有個人好似ET...攪到我更加唔想同佢講野...=="陳俊德同埋一個鬼婆(史密妻)做班主任...陳sir d英文真係...==好難頂...又唔熟d野...都唔知點解可以係學校生存咁耐=="

 

琴日就一班人同洪sir去飲茶...(稻香)...傾下計咁...我地送左張卡同埋個tie夾比佢...^^佢請我地食..==好融啦一定...10幾個人...叫完d野仲要食唔晒...唉~第時請返佢先