今日諗住訓多一陣...點知訓到差唔多8點先起身...攪到遲到tim...返到學校又要周圍搵佢地係邊度對卷...原來係524室=="...唉~對中化...作文就離題....文化篇章就差1分先合格...閱讀理解就超深...10分都冇...listening都係得果57分...唉~冇mood...之後就係會計喇...今次paper 1 有78分...paper 2 有75.5分...都估唔到...但係都覺得幾差下...><"最後對m&s...唉~真係fackable呀...得果21分...超爆無癮....唉~唔想再提喇...!!!
放學之後同劉禮榮去左蘊莎食lunch...之後返返學校幫d form1仔train presentation...個死人湯鳳屏又遲到...=="攪到一輪去左310室...d資料爆唔掂...都唔知係邊個整出黎ge垃圾...又係要我地執手尾...(最後係我)=="劉禮榮主力係present...我係資料上面著手...
17:25跑去26c開會...><"好索氣...上到去勁出汗...@@"等左好耐先冇野...又超累喎...唉~都唔知點好...傾到成19:25...之後就返屋企整個power point喇...=="整到成00:15....唉~好累呀依家...要去訓喇...好驚聽日又會遲到呀...><" |