今日要test PA...但係都冇咩點溫過書...=="BUSS功課又未做晒...=="...點算好呢...?結果PA都有40/44...BUSS就可以聽日交...^^"PA今次份卷好有問題...個答案...好多地方都係錯ge...身為一個xxxge人...我又點會放過每一個可以幫我右分ge機會呢...so我就搵到好多錯出黎喇...簡直係大部份同學ge救星...哈~不過就攪到陶鈺湞冇左成題ge分...><"有d唔好意思tim...攪到lunch遲左好多先放...結果要係學校食...++"
PE堂打羽毛球...好悶...放學又係補listening....之後即刻返屋企...煮左個麵食...加埋係樓下買左兩隻炸雞翼..正!!之後就出門口lu...因為要去睇舞台劇《鄭和與成祖》呀...係葵青劇院咁就用左我成70蚊喇...><"肉赤...!!!係去ge時候...劉禮榮又再一次被書吸走左...見到一個書攤sell雜誌...Time之類果d...2折起...即刻碌大眼...最尾佢就訂左一年TIME喇...675蚊...我借左$比佢比...一次過禁左700蚊出黎tim><"佢就送多兩本雜誌同收音機with電筒...我就有個小飛俠錢箱仔...(好過冇><")
套野其實都ok 幾好睇ge...不過我就好累...又坐到好唔舒眼...仲要睇到成11點先完...><"痴線...!!! |