保良局賽馬會大棠渡假村
今朝一早8:15就比豔秋&慶儀打黎嘈醒左...叫我去退修喎...果陣我打死都唔去啦...都未訓醒...醒左之後就唸...我去ge話就可以比到信人喇喎...跟住就send左個msg比森問佢去唔去...點知原來佢出左門口喎...講講下就叫佢等埋我喇...之後一齊去...因為唔識路ge關係(唔識落車)...我攪到我地要行多幾個巴士站先到...我仲要著住條勁厚ge牛仔褲,熱到我死...行左一段路之後就要行上山...傻ga...身水身汗終於都到喇...第一件事梗係去洗手間啦...因為個樣都唔知變左點喇已經...我仲要未梳頭就走出黎tim(唉~又係佢係廁所到阻住晒,等左一陣等到好唔耐煩之後就出門口)...then入去涼冷氣...個個見到我都o晒嘴咁(好似)...^^之後我地去照顧下d小朋友,唉~其實係比佢地玩多d囉...lunch之後去左撈金魚..我第一次玩咋...10蚊有4個撈果個野...但係我比人搶淨一個...但係我係撈得最耐同最多果個,真係點都估唔到囉...我唸保守估計都有10幾條係我撈...之後同左d小朋友去踩單車...點知文萍個細仔(好似叫謝卓恩)踩慣兩個輪果d,但係果d又太大架,佢咪4個輪又踩唔到,攪到我要單手踩,另一隻手就拉住佢架車,其他人就係咁望住我當我怪獸咁好似...><"踩左一轉之後佢去左還單車,之後就話去射箭,咁我就載佢喇,將佢放左係車頭同埋坐位中間果度,仲驚險...(之後仲勁)...但係就行錯路...咁就回程喇,我見佢坐係條鐵到應該會好辛苦,咁就單手抱住佢跟住踩喇...借單車比我果個人真係o晒嘴囉見到我咁...^^但係我就可以同佢接觸多好多...係咁同佢傾計...之後唯有行過去同佢射箭啦,佢又細粒喎,咁我就同佢一齊射喇...不過都好唔開心...我咁大個仔都仲係未射過箭++"咁住就去左體藝館個兒童果d室到比佢地玩,d細路開始痴線喇...仲要攻擊我tim..一陣之後阿森同冼穎森同加加又唔知走去邊度到喎,留低我一個人係果度受罪...冇人性ga...等到頸都長終於都到3點幾喇..我就拿拿聲叫d細路上返去...因為留耐都係比人"啤"耐d..因為我地d細路實在太恐怖喇...其他果d家長極之唔滿意ge眼神...上返去之後d細路都係周圍走...過度活躍...之後影埋相就走lu...因為我地打算去食野ge關係..所以係中途落車...lee個時候,黃姑娘誠意權權咁請我地(我,bonnie,christy,raid & sam)去佢屋企...咁就梗係去啦...^^去到係咁玩d健身果d野...真係估都估唔到黃姑娘屋企有lee d野...與之同時又好似激起美梅減肥ge決心...不過一個咁少做運場ge人...唔知會係幾多分鐘熱度呢?continuous...
之後我地唸住去食壽司...點知原來星期一係唔開門喎...激死...之後join埋林生...就唸住去大榮華ge...點知又勁多人喎...之後就去左lee個"峇里"←"峇你"^^...到最尾好似唔係咁飽(我)...算啦...當減肥..因為食d野都好多卡路里...之後我地去左大棠m記坐低傾計...傾左好多野咁好似...越傾我就越眼訓...=="因為人地去退修我就去事奉(都係多得豔秋&慶儀)之後走lu...上車又再傾過...then同林生送美梅同bonnie返屋企...跟住走...
本來遇左今日係屋企退修+ma...點知又去左...不過算啦...事奉神都好呀...(不過又好似係變左事奉d小朋友) |