| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 3 月 14 日 星期一  |
完了  |
分類: 未分類 |
一早7點就去到運動場,但d人仲未到,只好坐低慢慢食早餐...等左好耐,終於d人都返喇,又要開始報置,不過今次因為經驗十足,所以好快就ko喇...今日本人的賽事如下:早上──3000m公開賽,then跳高...下午──社制4x100m接力...3000m覺得自己比如期的快,都係頭幾名完成,但係跳高,都係因為岩岩跑完3000m就要跳高的關係,所以都係唔掂,+上又好耐都冇跳過,4個人去,都係我第尾,樣衰,冠軍果個好串,一開始講左話去到165先至跳...><"點知最後第二(賴志榮)都係155,之後就睇佢表演喇,一開始165,慢慢就去到180,都過埋,之後試183就唔得lu~我地學校個記錄只不過係164ja~不過冇計啦,人家學界的...lunch去左pizza hut,兩個社監請...最樣衰就係下晝的4x100m><"本身空有成竹(起碼拎第2)的,點知比組內的人講中了,我真的抽筋,跑的事候雙腳不能發力,平時交棒一刻會氣來氣喘的,但今次則沒有,可見是未盡全力的,但真是跑不到呢><"唉~累了其他3位努力的社員,真的對不起
.......好可惡呀,我辛辛苦苦整出黎的banner竟然比人掉入垃圾筒
我連相都未影過一張呀><"唉~只好回憶吧!!
(都唔知係邊個)不過9成都唔會拎返走ge,因為太大舊,不過起碼都問聲我ar ma~
返屋企訓覺...........
|
2005 年 3 月 13 日 星期日  |
林生的最後一個主日(天耀堂)  |
分類: 未分類 |
今天的回應詩令我著了迷,太好聽了><"
願事奉耶和華我神
願事奉耶和華我神 撇下世上所有
願事奉耶和華我神 撇下世上所有
回應主的愛 十架大愛傾出寶血
耶穌無盡愛犧牲
願獻生命活祭事奉我主
願事奉耶和華我神 撇下世上所有
願事奉耶和華我神 我樂意付上一切
http://www.cptc.org.hk/midi/10.mid
林生要走了,要結束他在天耀堂四年的事奉了,去向也未定好,只說了幾天後會去以色利親歷主所走過的路,希望路途上主能夠讓他有安靜、有平安、亦都滿有喜樂,更加求主好好為他安排未來的道路!
我們開了一個送別會給林生,不少團友在分享時,也很感觸,雖然是不捨得,但也為他而高興,因這是他的選擇,神也有祂的指意.林生──感激你帶我認識主耶穌,帶領我信主,亦都一直看著我成長,由初信直至我受洗,你也在我身邊,其實早已當了你是我的爸爸了,一直也很想真真正正的請你吃一頓飯,但往往也給你推辭了=="算了吧,應該還有機會的^^
之後和漢生&飯碗到了m記,他們倆要我教數,做了一回兒後,到了26c另請高人──子才...19:30才走
阿e又回來了,爸爸又病倒了,求主保守他吧!
明天又是陸運會了,3000m的長跑與跳高正等著我,要努力呢!! |
很痛  |
分類: 未分類 |
難得不用返學的星期6,但我只睡至10時便起床了,原因都是因為全身的肌肉都在痛,所以待在床上也不能入睡的,唯有起床吧!呆坐了整個下晝,看了1.5套vcd,做好了之前未完成的英文作文....途中一直等著漢生的msg又或是來電,但結果待至6昤多,才在icq有所回覆,解釋的理由是:我琴晚返工,剛起床...豬也沒有那麼愛睡吧>"<晚上和林生,達&mike一起打麻雀,只打了一圈,但卻打了兩個多小時><".........回家時依家是帶著很累很痛的身驅==" |
2005 年 3 月 11 日 星期五  |
sport day  |
分類: 未分類 |
我今日的陸運會流程...一早5:50起身,換衫拎一箱水去運動場,等到7點開門,就入去場地佈置,仲未攪好就排隊,上返去又再整過,超靚...係下面望上去,哈~都心懷安慰呢...^^LUNCH之前就同阿Bee&家聰sir出去買飯比啦啦隊,下晝一返黎就跳遠,之後就跑班際4x100m,之後就跑社制4x400m...完左又要執好個場比返運動場...走人
哈~今日有開心又有唔開心,不過都係開心多過唔開心,開心的係我跑社制4x400m拎左第2...今次係我第一次跑,so 勁開心,不過跑之前就岩岩跑完班制4x100m得第4ja,都可以係關我地之前冇夾過ge問題ge,+上第4棒條友我跑到去佢度佢又唔跑,係度等我黎,waste左d time,如果唔係應該起碼都有個第3=="不過算啦~而唔開心ge係,一大清早拎住一箱24支770mlge水由屋企拎去運動場,又未食早餐喎,累到爆,lunch之前又要出去幫啦啦隊買飯喎,又要拎,我拎左11盒,由新北江拎返去,返到去又要冇啦啦比人話我唔做野(社監),真係o晒嘴,完全唔知點好囉,之前做野做到死死下,講 句辛苦晒都冇,依家又好話我地唔做野,不過算,我唔理佢,大人不記小人過,我會原諒佢的...今日我咩比賽都係group晒係下晝,lunch食得超飽,已經係食唔晒的><"返到黎就跳遠,一跳完就即刻去跑班際,氣都未順就去跑社際,哈~真係超好的發洩呢,so我走果陣超輕鬆,不過兩邊"室"頭超痛><"
聽日十點又要返JA了,想休息下都唔得==" |
2005 年 3 月 10 日 星期四  |
..................  |
分類: 未分類 |
好累呀...攪陸運會d野日日都攪到咁鬼夜...今日仲攪到9點tim,不過其實手頭d野都攪掂左ga la,不過見其他社好唔掂,大家又同班,都係fd,so都唔忍心唔去幫下手,哈~又心軟呢...++依家日日都食冇家時,攪到個胃又有d唔對路喇,><"唉~都唔知自己咁辛苦係為左d咩,次次都係咁,每有時做都會訓身去做,咩都唔理,尤其係自己ge身體,哈~咩都係括出去咁,唸返轉頭真係想死,=="不過走果陣都有d唔好意思ge,因為忠社都仲係度整緊,其實都可以話係佢地遲開始整ge,希望佢地趕得到啦,係呀,仲有遲正欣(信社)要一個人係成衣室到車衫,爆可憐...不過我都唔好得去邊,都唔知自己做咩會咁傻,自己提出話聽日會拎一箱水去運動場,本來唸住聽朝買的,但係唸唸下,怕聽朝會好遲先開門,so頭先就去左買喇,24支$38,超平...不過就要拎到死死下......=="冇計啦,始終我都係過份盡責...
好啦...講返今日上pe堂啦,之前本來話比我地練陸運會d野+ma...但係杜sir果班要條彈網,攪到我地冇得開跳高跳遠,最尾變左自由活動,無無聊聊咁,上左一陣堂之後我就去左join女仔果邊跳繩...miss咁岩教緊跳十字繩...我就超有興趣喇,不過我係從來都未跳過的,咁咪去試下囉,原來都ok,之後玩玩下玩埋花式,繩中繩,都跳到幾下,哈哈~好想係咁跳tim,不過跳幾下就腳震..........--"同埋都打鐘放學,之後就要去聽講座,for"香港中文大學東華三院社區書院"lee間野比我的感覺係好好,都幾想去讀,今年9月應該就正式用得,不過d學費都認真唔少野,幾皮野一年,不過就有我鐘意讀的會計,個professor仲幾得果種tim,間野ge設施又講到超得果隻...等我今年發下夢先...^^
*~唔得喇,要去沖涼訓覺喇,聽朝要5:45起身呀,6:30就要去度運動場了,因為要做場地報置><"殺了我好過呢!!! |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | »
|