|||=☆ Life"=
Talk is silver,
Silence is gold.
kawai
暱稱: ┌ka偉
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-30
2006-10-10
2006-10-09
2006-10-08
2006-10-04
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ball
Bee
Hoyi
Karen Cheung
Kevin Tse
Kim Poon
Pat Chow
Phoenix
肥b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 365
留言總數: 88
今日人氣: 1
累積人氣: 28218
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 2 月 3 日  星期四   晴天


test 愉快 分類: 未分類

  這天本是一切都是順利似的,但是當我快要到達輕鐵站的時候,才發覺自己是沒有帶錢包和手提電話的。結果,當然是趕快回家拿,因為身上一點錢也沒有,但那時已經是七時三十多分了!一切都是趕得要命似的。

  這天會計需要測驗(製造帳),用了兩堂的時間完成。結果是我完全意想不到的好(數字部分),因為這條題目算是難的,計算是我有很多不肯定的地方,但原來結果也不是我想的那麼樣,三十分我也取了二十多(實質不太記得了),曉雯的成績也不錯的。方婷的卷是我改的,改的時候真是很為她難過,因為有很多地方都很不小心地重複計算,而且牽連甚廣的,結果滿盤皆落索。

  體育課因作天有同學在堂上說過不用帶衫上課,但時後又說帶衫上課,結果有一些同學不知道此事,沒有帶,本應老師是說了多於八人沒帶衫是不上的,但經過我的分析,再加上行動後,結果有體育課上。我想,我們有很多人換了衣服,她必定會讓我們上的,因為天氣這麼冷,難道她會忍心嗎?所以我在之前啖呼籲同學們一起換衣服,還說了我的想法,結果得到很多人的認同,說起來也真高興似的。這一課上曲棍球,在之前我也接觸過了,但現在明顯生疏了,要慢慢再練習一番才行。最後的時間是比賽的時間,同學們如狼似虎的一大群人擁向那曲棍球,極其混亂,所以我為了避免受傷沒有進入他們的激戰之中,我只身在一些較鬆動我位置等待,結果我分別有一個漂亮的助攻和射門(差點入網),那射門總計是經過三個人的力量,首先是哈利在中後場送球至左前方的賴猫,然後他傳至右前方的我,說是慢那時快,毫不猶豫,一棒將其打向龍門,但結果很可惜被幸運的守門員救出了。

  放學之後,勤社的啦啦隊進行第一次的集會,但是其他社已經開始排舞了,最早提出啦啦隊的是我們勤社,但最遲開始的又是我們,明顯地反映出是內部出現了很大的問題──溝通!兩位帶啦啦隊的經常沒空出席會議,且辦事能力又不太好,無有效率,快要氣死我們了!她們倆所找來的歌曲節奏太快,且聽起來還有點兒吵耳似的,一首跟本就不應用來作啦啦隊跳舞用的歌曲(社長說的),我也有同感;此外,她們帶啦啦隊們數拍子的事候,連自己也數錯(都是社長說的),真的真的不知怎說好了!結果浪費了很多的時間,我想他們現在已經甚麼拍了也忘記了吧!幸好,我們即場作了一句口號,要他們一起大聲讀出,五時半放監,一群又一群像在經歷什麼災難的人,四處逃亡!最後我們留下來作了一個簡短的檢討,我們中六的提早離了去,本應只是社長的,但不知道我們其餘三人也跟隨了(我、賴猫和曉雯)。

  離去,回家,寒冷的天氣再加上霧霧細雨,份外清涼(寒得快要死似的),結果著了校褸,共實也是不想帶太多的東西,因還要拿著體育服,步行回家。

  這天大概也是這樣過了去吧!

(補充:結果會計test我是全班最高分37/40)



2005 年 2 月 2 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2005 年 2 月 1 日  星期二   晴天


又3堂 鬱悶 分類: 未分類

 
放完假又要返學lu~...又係唔多想起身...同埋又凍左少少...唉~又要帶校褸返學...麻煩~
今朝排隊feel到有d唔對路...因為....因為....我望極都望唔到洪sir ge踪影...跟住開始同人講喇...洪sir係咪又冇返呀...都唔見佢ge...係就死喇..又冇左3堂喇我....><"如果...佢真係又冇返到學...唔知佢咩事呢...希望冇咩事啦...同埋好彩今日係得一堂PA ja...唔係就死喇...因為最like上ge就係PA...但係冇左一堂都已經好心痛ga la...唉~兩堂企業就用左黎做m&s ge功課同做下其他數...PA就用左少少時間教曉雯做數...之後就拎左d時間黎睇"rich dad poor dad"本書好似開始吸住我咁喇...越睇就堰想睇...依家睇到第59頁...total有260幾頁...睇黎進度都幾好...
放學之後就即刻走...之後上左西鐵站提款...今日連一蚊都冇係身度...好彩賴志賴借$比我食飯ja...thx屎佢呀真係...haha...之後就行返屋企喇...返到屋企又係無無聊聊咁...開左電腦囉...等左一陣...就醒起可以睇書+ma...之後就即迄拎黎睇喇...睇到食飯.食飯就睇"爸爸兩邊走"唉~不過今日要去補習呀...so都唔可以睇得耐...睇到一半都冇就走lu~...之後唯有係輕鐵同西鐵到睇"rich dad poor dad"啦不過都好...hehe^^去到遵理門咁岩就見到e姐喇...haha...今日要test呀...22題都燧岩得果9題咁多多...好多都係唔記得同冇s多s咁...唉~好唔抵呀...>o<
走lu~又係睇住"rich dad poor dad"咁走...haha...^^係輕鐵站有個女仔間唔中又望下我咁...企左係我前面...不過我冇理到佢...因為我好專心咁睇書ma...上車之後佢就企係我隔離...本來我唸住企係曾秋隔離...之後就一路旭一路旭...去左中兩個門ge中間位置咁上下...佢有時都有意冇意咁痴埋黎咁...haha....佢個樣都ok ge...^^係天耀落左車lu~...唔通我今日好靚仔...??我唸唔會掛...wakaka...去到天富照例都送曾秋啦....佢又係問果句...乜你唔凍ga...???咁樣...佢話佢都著左好多衫...但係佢仲係度震緊...我著得兩件...一長一短....返而咩事都冇...個天仲落住少少兩咁tim...><"都唔知我咩構造 ga哈哈~咁又一日喇....



2005 年 1 月 31 日  星期一   晴天


悶屎 鬱悶 分類: 未分類

  因為琴日家長日ge關係...所以今日唔洗返學...結果當然係係屋企悶左成日啦...唉∼今日12點先起身...真係好耐都冇試過喇...好正!really正!! wakaka...起身悶悶地又開住電腦同人chat喇...因為個個宦要返學返工的關係...得8個人online...熟的只有一個...黎柳琪...故聊天的對象也非她不可了...一路傾個肚就一路叫...但係就等極都未食得...仲要又係食粥tim..><”白菜榣柱豬骨粥...結果的食左4碗...只係唔飽唔餓ge feel...唉∼成個下晝都係係度計m&s...因為都唸唔到有咩其他野可以做lu∼...中化ge功課又因為冇帶書返黎做唔到...真係所謂ge迫於無奈...激死∼!!

  大約6點ge時候就上網聽電台節目...講東講西∼lee個野係譚sir之前介紹ge...佢播ge時間咁岩就係係我返崇拜or主日學ge時候...so遲遲都未聽...有時間又唔記得係邊個電台喎...都係問吳貝先至知咋...thx屎佢呀!



2005 年 1 月 30 日  星期日   晴天


........ 無奈 分類: 未分類

  今日定長日喇...真係好緊張...不過都預左係一定考得唔好ga la...冇計...始終都係衰係語文之上...m&s又唔多爭氣...唉∼無言!!

  拎到手喇張成績表∼考第15...平均分53...明明之前計到ue係pass...但係唔知點解依家差兩分><”中化就42...ja係+埋先得80分...會計就已經79...真係天壤之別@@m&s就因為平時d quiz肥晒..所以由51.5變到得返47...激死...企業59...睇住張咁ge成績表都唔知點好...無奈?定係慚愧好呢...?真係唔知...

  唯一唔明ge係...都唔知點解平語智吹到咁鬼死大...「秉性聰穎,理解力強,服務熱誠,有率事能力」真係比佢激死...!有個優點...可能係VE都唔定...最無奈就係PE...竟然攞A....@@都唔知有咩用...操行就得B+

  走果陣見到牛奶妹...so就同佢傾左陣計先走...之後就返教會...成日都無精打彩咁樣....都唔知自己想點...最後係教會玩左陣UNO先走...

  就返到屋企ge時候...阿媽打黎...問我點...我話15名...佢一開口就話我做咩咁差ga..講左一大堆費話...我講咩都係冇用...so cut左佢線...火都黎...好似lee個世界永遠都係得幾十個人考試咁...我一唔係考第一就要死.D.佢根本就唔明我ge感受...痴線...我真係冇佢咁好氣同佢講野...