今日個人好累呀成日都...突別係PE堂打後至到食完飯...都唔知做咩...攪到做咩都冇力...PA堂做到Manufacturing,Trading and Profit and Loss+Balance Sheet做左成兩個鐘,不過可能係因為我用英文做啦...d字又唔係好識串...要慢慢睇住做...+上條數又長又難計...之後阿sir又比左條Manufacturing我地當功課做...又係做左好耐下...我覺得仲難過上堂果題...因為additional informations有勁多字...睇死人...仲要有3個價...Production Cost(P.C),Transfer Price(T.P), Selling Price(S.P)...P.C+10%=T.P...T.P+20%=S.P....所以係今日放學補PA ge時候問左阿sir...不過完來都係自己睇少左一行野...><"so先做唔到...失敗!!不過都可以當係幫人問...^^放學之後我自己一個行返屋企...去到樂湖輕鐵站見到美梅...佢話我個樣好似生意失敗咁...不過我真係好累...之後同佢上左26c...岐哥阿森都係度仲有林生....坐左一陣做左一陣PA就走...再繼續行...行到去岩岩過天瑞果個位...見到翟慧珍....又比佢話我冇戴眼鏡喇...不過都冇乜氣去應佢...@@越行就越唔想行...不過都係要行...><"堅持把啦....堐埋佢...返到屋企就拎本PA書出黎繼續做喇...哈哈計完...好開心...之後就玩下icq...同埋執下d垃圾咁...今日就係咁喇... |