|||=☆ Life"=
Talk is silver,
Silence is gold.
kawai
暱稱: ┌ka偉
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-30
2006-10-10
2006-10-09
2006-10-08
2006-10-04
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ball
Bee
Hoyi
Karen Cheung
Kevin Tse
Kim Poon
Pat Chow
Phoenix
肥b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 365
留言總數: 88
今日人氣: 28
累積人氣: 28246
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 1 月 29 日  星期六   晴天


入貨 愉快 分類: 未分類

今日終於都唔洗返JAHK喇...好開心11點先起身...不過都好似唔多夠咁...可能真係太累喇...@@圯身食左個麵之後就出去拎眼鏡lu...嘩...好暈呀...@@成個禮拜喇...戴又暈唔戴又暈...激死...都係要慢慢適應一輪先得...跟住就行左返教會放低d野(靜靜雞)...之後就搭車落深水步喇..因為今日約左佢地一齊去深水步到入年宵d貨...今次都應該係我身一次出深水步囉...有d興奮..哈!出到去就打比佢地喇(曾秋,遲正欣,阿Bee)..佢地都咁岩行完街...^^best fit呀∼再join埋teddy...佢地就去食野...我唯有就睇住佢地食啦...><”一來我都食左d野...二來我係唔想用$...跟住行行下...就再join埋洪羽...跟住hons...最後就浪子...唉∼行左好耐好耐...都係係果一兩條街徘徊...好鬼死累呀...最後都係買得果1500蚊貨-.-太少喇...最後我係M記食左兩個雙層芝士孖寶...不過都好似仲係唔飽咁ge...><”嗚∼之後就搭地鐵轉西鐵返學校放低d貨喇...返到去個看間問都唔問...就開門比我地...仲話welcome...-.-跟住我地唸...如果我地係賊...咁就發達喇...^^放完野就各自返歸lu∼返去之前我就去wellcome supermarket到買野...又用左左成50幾蚊喇><”破產∼!!



2005 年 1 月 28 日  星期五   晴天


頭都爆 無奈 分類: 未分類

今日d堂好明顯係設計成比我係咁用腦ge...頭兩堂係mathematics & ststistics...計足兩堂數....之後隔一堂use of english...listening....lunch係學校食...因為勤社又要開會喇...今次係傾啦啦隊...同d F1~2講一定要做啦啦隊...唔係就要特別申請...嘉聰sir今日好惡...真係未見過...仲有d串tim...同dF1~2講...除非你地喉嚨生cancer定係其他咩病....講完仲要話要同佢去驗下係咪真...笑死我...^^之後就上企業lu~...哈~葉倩梅終於都問少左我喇開始....不過都係係度煩住晒...又成日都自己同自己講野咁...-.-痴線...lee兩堂又係要計數...><"ja係total今日有4堂係計數...放學之後又開會喇...又係勤社....@@我就冇咩點理佢...一味係到做m&s功課...同埋研究條例題...因為我上堂冇聽miss tong講野...其實都係因為我睇唔到黑板先至理都冇理佢...如果唔係我都未自於會咁唔比面ge...走人lu~...因為今日落雨ge關係..我搭車返屋企...好多人...><"去到屋企樓下忍唔住口買左兩隻雞翼返屋企食...真係超正...都係7蚊ja...^^食馱S做數...好似走火入魔咁...有d似我中果陣...係咁煲數...==煲到兩支原子筆都冇墨....咁就落街買啦...去左天澤...去左間文具店...佢話得一支筆芯...咁就買坐先啦都好過冇...$5.5...之後上左樓上果間買...$6><"厄我$...不過都係要買...冇計...之後返屋企繼續努力過...!!!今日大致上都係咁喇...

哈~係呀...聽日就係哈利生日...後日就係曉雯生日...真係多人生日ge ja...佢地就好啦...咁就到18歲喇...我仲要等多半年有多...==



2005 年 1 月 27 日  星期四   晴天


對手超軟 分類: 未分類

  今日個人好累呀成日都...突別係PE堂打後至到食完飯...都唔知做咩...攪到做咩都冇力...PA堂做到Manufacturing,Trading and Profit and Loss+Balance Sheet做左成兩個鐘,不過可能係因為我用英文做啦...d字又唔係好識串...要慢慢睇住做...+上條數又長又難計...之後阿sir又比左條Manufacturing我地當功課做...又係做左好耐下...我覺得仲難過上堂果題...因為additional informations有勁多字...睇死人...仲要有3個價...Production Cost(P.C),Transfer Price(T.P), Selling Price(S.P)...P.C+10%=T.P...T.P+20%=S.P....所以係今日放學補PA ge時候問左阿sir...不過完來都係自己睇少左一行野...><"so先做唔到...失敗!!不過都可以當係幫人問...^^放學之後我自己一個行返屋企...去到樂湖輕鐵站見到美梅...佢話我個樣好似生意失敗咁...不過我真係好累...之後同佢上左26c...岐哥阿森都係度仲有林生....坐左一陣做左一陣PA就走...再繼續行...行到去岩岩過天瑞果個位...見到翟慧珍....又比佢話我冇戴眼鏡喇...不過都冇乜氣去應佢...@@越行就越唔想行...不過都係要行...><"堅持把啦....堐埋佢...返到屋企就拎本PA書出黎繼續做喇...哈哈計完...好開心...之後就玩下icq...同埋執下d垃圾咁...今日就係咁喇...



2005 年 1 月 26 日  星期三   晴天


去中大聽talk.........有d唔開心 鬱悶 分類: 未分類

     今日好似平時咁起身梳洗食完野就返學...返到去就拎左本m&s書黎做功課...因為琴日唔記得左拎返屋企做...不過都係聽日先交ge...第一堂上中化...要present...猜包剪x...輸左要出去講...結果...我輸...都唔知有冇攪錯...要個盲ge出去講...咩都睇唔到...又一d準備都冇...佢地比左一幅耶穌被釘十字架果陣ge畫我去pre...幅畫主要分開三個報局...分別係被釘十字架ge耶穌同埋另外兩個人...跟住係一d圍觀而感到開心ge人...而最後就係d為耶穌要被釘十架而傷痛ge人...睇到幅畫之後好傷感...因為主被釘上十字架...仲要比d人係去鬧佢話佢...仲要有人去笑佢...睇到lee幅畫之後真係好明白到果d婦女內心ge感受究竟係點...因為準備不足ge關係...我只係講左兩三句就冇野講...比譚sir問我問題...就係咁...我覺得好無奈...>o<
  下晝上完一堂UE堂就要出中大到聽talk...係關於Tsunami ge...用英文...其實本來我應該會學到好多野ga...不過我睇唔到佢個power point...所以就咁聽佢講唔係度度都明...想抄野又抄唔到...最尾問題時間反應異常熱烈...唔錯唔錯...係個talk之前有年事付我爆唔開心...自閉左好耐...仲有d想爆淚ge feeling...事由佢咁ge...吳貝就去攪kim poon...kim poon咩都唔講清楚就話係我...仲整左我下巴一下...我即刻爆"興"...差d忍唔住手打佢ga la真係...都有少少行動...跟住我望住吳貝...佢當咩事都冇法生過...好ar...咁樣...我就自己行開左一邊...咩人都唔理...一味叫佢地走開...因為我真係唔想人再煩我...好討厭...成日都比人屈...我忍得一次唔擔保可以忍到第二次同第三次...
  以下係我今日最討厭ge事:
.比人屈
.d人做錯野唔認...仲要當冇事發生
.比人悔辱(用d唔禮貌ge行為)
.係我唔想講野唔想理人ge時候走黎煩我
..................................................真係唔知有幾多.....
係我企埋一邊之後冇幾耐...珊姐,同twins走左過黎...佢又令我有果種感覺...唔通珊姐真係咩我...?佢地越走就越近...我就慢慢咁移開...結果我移開左兩格楷磚...佢就企係我原本企果格到...我究竟應該點呀...><
  回程ge時候...好舒服...因為係自己一個人冇人煩我...本來可以靜靜地咁休息下...但係果個死人梅姐講野又大聲...笑又笑得難聽過人...煩鬼住晒...><"激死...最後都係訓唔到覺...--"返到學校拎左個書包就走lu...已經係大約7點...天都黑晒...但係我都選擇行返屋企...因為我真係好想靜下...



2005 年 1 月 25 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: