|||=☆ Life"=
Talk is silver,
Silence is gold.
kawai
暱稱: ┌ka偉
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-30
2006-10-10
2006-10-09
2006-10-08
2006-10-04
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ball
Bee
Hoyi
Karen Cheung
Kevin Tse
Kim Poon
Pat Chow
Phoenix
肥b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 365
留言總數: 88
今日人氣: 8
累積人氣: 28278
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 1 日  星期日   晴天


又一日 滿足 分類: 未分類

今日去左兒童主日學到幫手..其實好似係攪事咁..好似我同岐哥去左之後攪到佢地無晒規矩,仲攪到熹晴扯火鬧佢地...真係好過意唔去,真係好對唔住...><"

崇拜係蕭始娘講道,復職後ge第一篇道...好眼訓...今日係立約主日...我都收到張委任狀...

完之後食完飯又上26c整電腦,同埋幫手影印d野,又白白浪費青春...唉~

唉~無心情再打落去喇...!!



2005 年 4 月 30 日  星期六   晴天


苦力 無奈 分類: 未分類

今日個週會係愛情餐單,個個人都覺得個週會攪得好好喎,但係我就一d都唔覺,可能唔太適合我啦,唔知呢..聽果陣又覺得怪怪地咁好似,一路都係咁喎...到玩遊戲..要表達情...唔知點解d人咩都冇問過我咁制...又可以話係我唔合作...話我唔肯做d咩角色囉...仲要排都唔洗排...話臨場執生...執執執...咪執左舊屎出黎囉...執生..痴線!!

完左團契就比人屈左上去26c搬野...攪到鬼死咁累,仲要係咁比人點黎點去..工人咩加陣...講d野仲以為自己好有建設性,好囉...你話咁我咪照做囉...女人...

之後去左捕協join bowie,都要佢等左好耐,有d過意唔去,就努力d教佢做數啦打算...點知越攪越火,佢d語氣,再加上我條氣成日都唔順ge關係,有種好想發皮氣ge感覺...9:30返屋企...



2005 年 4 月 29 日  星期五   雨天


tired...... 滿足 分類: 未分類

    都仲係有樹...唔知幾時好呢?

今日5堂有4堂(m&s同pa)要計數,痴線...中間就隔一堂UE(test),唉~想死的一天,再加上食左藥好眼訓...lunch去左天盛間海達到食野,本來唸有有粥+ma,點知冇喎><"唉~攪到要食飯...下晝返去pa test,點知阿sir出返晒書果d,但係我又冇去睇佢喎,攪到好低分,26/36...唉~未試過咁低...曉雯仲要滿分tim><"下次一定要贏返... 放學之後又要補英文,超眼訓呀....今次個listening仲超快,低能...d字又深喎...之後去左團契,一去到佢地就走lu,咁就一齊去青協喇...做下功課玩下咁,7點到就走lu,因為廢事又攪到個胃痛...之後行返去啦,bowie就去天華,行到半路落雨,好彩一陣就冇事ja,唔係就死梗...

今日太約就係咁喇...身體好似好返d咁..唔知係咪呢....?



2005 年 4 月 28 日  星期四   晴天


睇急症 驚訝 分類: 未分類

    今朝一早又痾左一次,好明顯今次少左,我係度唸,第3日喇,我真係唔可以再等喇,so就立定決心要去睇醫生,不過期間都有動搖過,因為覺得都冇咩事啦,差唔多好ga la,之類...唸唸下去到7:45得返一個選擇,去睇,因為唔係就會遲到,好啦,打電話返學校請假,咁大個仔都係第一次><"之後就等老豆起身同佢講...仲唸住佢會同埋我一齊去tim,唉~又係我獨自上路...因為8達通負$ge關係+上身上得40蚊,迫我用eps增值,最少增$200,仲攪左好耐tim,因為唔識用"><去到屯門醫院都成9點lu,等下等下9:45見到個醫生喇...^^佢同我check完問下我野,話我腸胃炎喎,開頭仲好驚自己唔知會有咩樹,一陣要留院咪死,又唔知抽lee樣抽果樣咁,好得人驚,拎埋藥之後就走lu...返到屋企都11點lu,食左碗粥,之後就返學lu,因為唔返學都唸唔到有咩其他野好做,都唔知點解咁都要我寫遲到紙,唉~算...之後去比傳sir關心下...then去上堂,buss堂係度玩緊辯論,我連個題目係咩都唔知,攪到聽到一頭冒水==".......下晝上pe堂又係度跳繩^^果一刻我同平時都冇咩分別(體力同精神)^^不過就跳到肚餓><"雖然睇醫生係唔洗$,不過我用返係買野食ge$就認真唔少... ,放左學過青協,教bowie做功課(不過同幫佢做都冇咩分別)...=="之後去左補習,last一堂好眼訓,又講左勁多廢話,唉~waste my precious time...!!本來唸住去天耀買粥食,點知d小販檔冇開,最尾係樓下綠茵食,勁飽...++"



2005 年 4 月 27 日  星期三   晴天


又黎........ 感動 分類: 未分類

       今日一早就黎左兩次...><"我發覺係我一飲完水就會黎料,so我決定今日唔飲水睇下會唔會好d...結果策略好成功(算係)只係10:00pm返到屋企再去多一次,都少左...相信都就好掛...希望啦...

今日行返屋企果陣係度唸,如果我真係有事,要入醫院,面攪到考唔到會考,咁會點呢....???唔敢想像...

我又唸...如果我因d時被送入醫院就好喇,可以順手check咪我係咩事,其實都幾驚,因為從未試過咁樣><"

但係成日都唔飲水係好口乾><"雖然我平時都唔多飲水,但係因為痾晒出黎ge關係,=同缺水><"

唔得,今晚一定要早d訓呀....聽日再有時要即刻去睇急症,其實都係一早想,但係都係冇出度聲...=="梗係唔敢講咁,仲成日都亂唸野...唉~