|||=☆ Life"=
Talk is silver,
Silence is gold.
kawai
暱稱: ┌ka偉
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-30
2006-10-10
2006-10-09
2006-10-08
2006-10-04
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ball
Bee
Hoyi
Karen Cheung
Kevin Tse
Kim Poon
Pat Chow
Phoenix
肥b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 365
留言總數: 88
今日人氣: 8
累積人氣: 28268
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 4 月 26 日  星期二   陰天


唔舒服 鬱悶 分類: 未分類

      今日成日個肚都好唔舒服><"痴線ga... 嗚.....仲有d野發生左...唉~唔想再提!!

今日又派test卷(m&s)預左肥...但係都仲有9/25...唔知點解...今日如果係星期3就好喇...是關譚sir,傳sir同miss LO都要出去開會,如果係星期3的話理科班ja係全日唔洗上堂..因為星期3係中化,PM,同UE,岩岩好cover晒...不過可伯惜今日得中化同PM...都好ge...唔洗上pm堂(佢地開心死)

個肚都唔知幾時先ok tim ga...=="...真係慘過去死呀...!!!



2005 年 4 月 25 日  星期一   陰天


f... 驚訝 分類: 未分類

又要返學...一早就好精神...不過打後就好累...=="Buss堂又教返野lu,因為JA完左(差唔多)...中化堂寫下實用文(新聞稿)咁囉...UE又係oral...會計都係財務果課...星期4又要test(cash flow statement)...唉~

放學之後就過左青協溫PA...(係咪好乖呢^^)之後同阿森同嘉岐行左去天瑞...其實都幾怕去天瑞,因為始終覺得天瑞唔係人去ge地方,飛仔仲多個人...shit,d裝修又舊喎,都唔知幾時會塌下來tim呀...之後就過左頌富...終於都搵到扭扭樂喇...不過要$149.9 f...之後係百佳買左d野食就走lu...



2005 年 4 月 24 日  星期日   陰天


No...... 滿足 分類: 未分類

        過埋今日又係一個禮拜ge辛勞喇,唔知黎緊ge lee個禮拜會有咩樹發生呢?真係唔敢想像....今日好早就返到教會,本來唸住去兒童主日學果度ge,不過我就食早餐食遲左少少,食緊果陣就有好多識ge小朋友走入黎(廚房)飲水,lee個係佢地例牌ge動作...^^之後我就好無聊咁係度坐....坐左好耐先等到佢地返黎...坐果陣唯有睇下信啦...^^好開心呀...簫姑娘返黎做傳道人喇,26/4上任,之後就即刻要講道喇,真係忙碌,不過咁樣就可以令黃姑娘唔洗咁辛苦喇...同埋今日午堂陳生都有返黎聚會呀,睇佢個樣好似肖神左,不過佢好快就要做手術喇,希望主都保守啦....下晝3點幾,李生都返埋黎呀...^^佢返黎同我地分享佢去旅行ge野呀,佢好似瘦左呀...^^願主都依然保守住佢啦...打後又去左青協,一去到我就吸引左個小妹妹喇,OH shit...!!佢係咁痴住我,但係我係唔識佢,都唔知點解會發生d咁ge事...=="結果到最黎都係冇做到中化功課...其實都係唔想做同埋唔識做ja...返屋企...............



2005 年 4 月 23 日  星期六   晴天


Final Presentation 滿足 分類: 未分類

今日恆子回升左少少咁啦...(因為放假可以休息多d,訓耐d)

今日係JA Final Presentation,係城大到攪...真係好多人呀,入到城大個感覺得就,lee d就叫大學喇,個感覺舒服好多,亦都見到好多對手,包括死對頭聖心書院...一早就同劉禮榮去到,係個地方到坐左好幾個字,之後醒起好似係係門口度等,就坎出去,一出度去岩岩就有人到lu,之後等埋洪sir,then再入返去,都係等左好耐,4點先正式到我地present,雖然我冇份pre,但係都好為佢地緊張,最後佢地唔夠時間講,不過我都一早估到,算數啦,都係玩下ja~I doesn't matter...見到最後果隊引起全埸大笑,都知到咩事ga la(輸梗),原來人地只係form4學生,shit...d英文講得好好(個女仔)...走lu,CEO帶住xxge心情離開......

返到天水圍,去左北江搵阿森佢地...去到淨係見到bowie好努力咁waste money....=="



2005 年 4 月 22 日  星期五   晴天


都算係懶的一天 滿足 分類: 未分類

今日恆指再挫低谷,趺穿一萬點水平,估計應該係4月以黎ge新低,可能係因為有好多不明朗因素所影響,所以令大市一直下趺,相信都要過一排先會令投資者有返信心(confidence)....

今日第一堂就test m&s,都係唔多識做,明明好簡單咁,但係做果陣唔知點解會計唔到,check左好多次都係搵唔到錯邊度,唉~但係test完個個都話計到咁,唉好自卑,都唔知點解會考會有個B><"傷心...buss堂就聽佢地present,個別一兩個係ok囉我覺得,但係就有好幾個都唔係咁得,可能係佢比聲唔吸引啦,同埋唔夠fun,係一個死ge presentation...

放學之後去左團契(學校),今日有好多人黎,全部都係form3(except me),同埋有岐,森,達,美梅同bowie,始終都係有d悶意,可能係我太累啦...之後同榮去左元朗買飛(鄭和與成祖)5月19去睇...唔知好唔好睇呢...???跟住又去青協...途中遇到個pk,佢地有3個人,迎面行過黎,去到我隔離問我要唔要書(佢手上面拎住)我冇理佢,之後佢話唔好睇呀,要比$ ga,超kid... 真係好想打佢...串柒柒咁,黑我憎!!!