唉~星期6都要考試...好累+ma...連考第6日喇...+埋依家考左19.5hrs試喇...仲未計oral果d...仲有6個hrs等緊我...
今日考數果陣...見到好似好多都唔識...唉~今次死梗喇...50分lee個底線都不保喇真係...一路係咁試做...都唔知自己岩定錯...超冇把握...唉~算數...
放學之後去買飯返屋企食...下晝返教會...都幾好ar今日...之後去左銀座hei....同買飛...之後去天澤買飯返屋企食..超抵呀今次...17蚊...有5隻雞中翼...有豆腐...有瓜...有飯...又有湯...攪到我食唔晒tim...><" |