16號果晚(17號果朝)...結果我同美梅chat到2點半先瞓...因為實在太唔開心喇...d野成日屈係心度真係唔難頂...不過都冇計...我就係唔鐘意同人傾心事...可能係我自我保護意識強掛...
起身果陣都幾精神...隻眼都冇變雙眼皮...但係...返到學校就開始頭痛...痛到下晝...shit...琴日係最後上課天喇中六...估唔到咁又一年...又要大考喇...考完個試之後果個暑假都唔知會係放幾長tim...唔知我可唔可以同其他人一樣放到9月1號就有學返呢...?我真係好想同你地升上form7呀...我好想去考A-level呀...放學之後依舊去青協...去到只有岐哥...慢慢就有阿森同美梅...之後係m記溫左陣數...同埋教左條數....之後又再上返去...夜晚冇返到屋企...去左阿達屋企...唉~又迫到我要飲酒...(借酒消愁)...不過今次飲得好少...so都係咁><"My GOD...竟然臨考試走去打麻雀...fuck...算啦...我都係想自己放鬆下ja...
今朝8點返到屋企....好累...好熱...好痴淋淋...但係竟然係唔肚餓...真係奇蹟....==" |